Wat aan naar sportschool?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    ik ben er nooit geweest en heb sosieso geen sport kleding. Wat moet ik aan?
    Wat is gangbaar?
    Ik kijk op h&m site: wie helpt? Zo'n strakke broek?
    Liefst online bestellen
    Thanjs

2. jippie01

jippie01 Bekend lid

25 mrt 2011
    846
    114
    43
    Vrouw
    Fitnesslegging, sportbeha, tanktop of met korte mouw. Zalando heeft heel veel keuze

3. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    En vergeet niet flesje water en handdoekje mee te nemen. Daar dacht ik niet aan de eerste keer.

4. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.495
    4.332
    113
    Vrouw
    Met deze temperaturen draag ik een 'gewoon' kort dportbroekje. In de winter een hardloopbroen, zo'n strakken met een speciaal shirt.
    Maar gewoon een trainingsbroek met een gewoon katoenen shirt kan ook hoor.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Let ook op of de sportbroek niet doorschijnt. Ook al is die zwart.

6. LiveLifeLovely

LiveLifeLovely Niet meer actief

Een strakke fitnessbroek idd, maar als je dat niet fijn vindt kan je ook gewoon een wijdere training of joggingsbroek aan. Ik vind dat wel wat irritant als je gaat fietsen, hardlopen of met andere apparaten.

Verder gewoon een sportbeha, tanktop of shirt met korte mouw.

Schone schoenen, een handdoek en een bidon inderdaad!

Succes!

7. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    781
    198
    43
    Bij sommige sportscholen mag je geen shirt zonder mouwen (om macho gedrag van mannen tegen te gaan volgens mij), korte mouw mag wel.

8. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Bij de h&m te koop toch? Daar kom ik toevallig maar heb heeel kort de tijd (half uur pauze!)...

9. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.483
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik draag een sportlegging, sportbh/bh & daarover zo'n sporthemdje. Ik doe aan TRX & bootcamp, dus vind dat het meest handig.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Schijnen die H&M broekjes niet door? Volgens mij zijn die erg dun. Ik zou naar een sportwinkel gaan.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik draag een strakke sportlegging, sportbh en shirtje met korte mouwen (wij mogen geen tanktops in de sportschool) en goede sportschoenen. Vooral dat laatste is heel belangrijk.

En idd een handdoekje, bidon en oortjes mee.

12. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Afhankelijk van wat je gaat doen, kun je ook op het materiaal letten. Zelf zweet ik vrij makkelijk, dus ik koop alleen van dat sneldrogende sportmateriaal, geen katoen dus. Als je ook zou gaan hardlopen is dat zeker belangrijk, anders is het ook nog erg koud als het niet snel droogt.
    Verder gewoon waar je je prettig in voelt, ik vind vrij strakke sportkleding fijner dan een losse trainingsbroek, maar beiden kan. Van broeken heb ik zowel leggingmodel en yogamodel (met de pijp onder breder), bij hardlopen gebruik ik alleen leggingmodel, bij andere sporten beiden.

13. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.867
    5.105
    113
    Ik draag een sportlegging, sportbh, tanktop/shirtje met korte mouwen en goede sportschoenen. Inderdaad er wel goed opletten dat je broek niet doorschijnt.

14. NSpreeuw

NSpreeuw Actief lid

26 apr 2017
    112
    15
    18
    Vrouw
    Al heel lang niet meer in een sportschool geweest, maar ik had dan een aansluitende driekwart broek aan van katoen of een lange sportbroek waarvan de pijpen wat wijder uitliepen en dan een katoenen shirt met korte mouw, aansluitend model. Dat vond ik het meest prettig.
    Je kunt ook eens op de site van Decathlon kijken, daar hebben ze echt heel veel sportkleding.

15. Louloute

Louloute Niet meer actief

Hier een strakke fitness broek of een korte broek als het erg warm is, sportbh (heel belangrijk), tanktop of T shirt met korte mouwen, sportschoenen. Ik neem m'n iPod, oortjes, water en handdoek mee. :)

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.149
    3.026
    113
    Nederland
    ik draag een normale bh, sportshirt of tank top, strakke sportlegging of hardloopbroek en sportschoenen. flesje water mee handdoek en oordopjes:)

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb altijd een langere strakke sport broek aan, het liefst van Adidas met een goede sport bh en tanktop.
    En sportschoenen natuurlijk.
    Als ik ga crossfitten of kickboksen doe ik een kort broekje aan.

Ik werk in de gym en heb daar altijd mijn handdoek, bidon en koptelefoon.

Deel Deze Pagina