ik ben er nooit geweest en heb sosieso geen sport kleding. Wat moet ik aan? Wat is gangbaar? Ik kijk op h&m site: wie helpt? Zo'n strakke broek? Liefst online bestellen Thanjs
Met deze temperaturen draag ik een 'gewoon' kort dportbroekje. In de winter een hardloopbroen, zo'n strakken met een speciaal shirt. Maar gewoon een trainingsbroek met een gewoon katoenen shirt kan ook hoor.
Een strakke fitnessbroek idd, maar als je dat niet fijn vindt kan je ook gewoon een wijdere training of joggingsbroek aan. Ik vind dat wel wat irritant als je gaat fietsen, hardlopen of met andere apparaten. Verder gewoon een sportbeha, tanktop of shirt met korte mouw. Schone schoenen, een handdoek en een bidon inderdaad! Succes!
Bij sommige sportscholen mag je geen shirt zonder mouwen (om macho gedrag van mannen tegen te gaan volgens mij), korte mouw mag wel.
Ik draag een sportlegging, sportbh/bh & daarover zo'n sporthemdje. Ik doe aan TRX & bootcamp, dus vind dat het meest handig.
Ik draag een strakke sportlegging, sportbh en shirtje met korte mouwen (wij mogen geen tanktops in de sportschool) en goede sportschoenen. Vooral dat laatste is heel belangrijk. En idd een handdoekje, bidon en oortjes mee.
Afhankelijk van wat je gaat doen, kun je ook op het materiaal letten. Zelf zweet ik vrij makkelijk, dus ik koop alleen van dat sneldrogende sportmateriaal, geen katoen dus. Als je ook zou gaan hardlopen is dat zeker belangrijk, anders is het ook nog erg koud als het niet snel droogt. Verder gewoon waar je je prettig in voelt, ik vind vrij strakke sportkleding fijner dan een losse trainingsbroek, maar beiden kan. Van broeken heb ik zowel leggingmodel en yogamodel (met de pijp onder breder), bij hardlopen gebruik ik alleen leggingmodel, bij andere sporten beiden.
Ik draag een sportlegging, sportbh, tanktop/shirtje met korte mouwen en goede sportschoenen. Inderdaad er wel goed opletten dat je broek niet doorschijnt.
Al heel lang niet meer in een sportschool geweest, maar ik had dan een aansluitende driekwart broek aan van katoen of een lange sportbroek waarvan de pijpen wat wijder uitliepen en dan een katoenen shirt met korte mouw, aansluitend model. Dat vond ik het meest prettig. Je kunt ook eens op de site van Decathlon kijken, daar hebben ze echt heel veel sportkleding.
Hier een strakke fitness broek of een korte broek als het erg warm is, sportbh (heel belangrijk), tanktop of T shirt met korte mouwen, sportschoenen. Ik neem m'n iPod, oortjes, water en handdoek mee.
ik draag een normale bh, sportshirt of tank top, strakke sportlegging of hardloopbroek en sportschoenen. flesje water mee handdoek en oordopjes
Ik heb altijd een langere strakke sport broek aan, het liefst van Adidas met een goede sport bh en tanktop. En sportschoenen natuurlijk. Als ik ga crossfitten of kickboksen doe ik een kort broekje aan. Ik werk in de gym en heb daar altijd mijn handdoek, bidon en koptelefoon.