Sinds vandaag hebben wij twee katten in huis. Mijn zoon heeft er al een omgedoopt tot Ariël, nu nog een naam voor de andere. Aangezien wij allemaal inspiratieloos zijn op het moment, vraag ik jullie hulp. Wie weet er een leuke naam voor onze kat? Bedankt!
De katten die wij gehad hebben heten: Tijgertje Ieoor Knorretje (die kon ook zo lekker knorren, haha)
onze katten(inclusief kittens ) heten: Spikkel lala mickey koetje chico/bolle vlekje de kittens( gaan over een paardaagjes weg ) Power joey metro
Een ander Disney figuur is wel leuk dan natuurlijk. En die lijst is eindeloos . Ik zou dan beginnen bij de Aristocats of de Leeuwenkoning
Is Ariel een poes? En de andere een kater? Moeilijk hoor. Wij hebben Alana en Lilith voor onze poesjes. Als wij katers hadden gehad dan hadden ze of Tobias (Toby), Benjamin (Ben of Benny), Felix (op z'n Engels ), Harry, Theodore of Simon geheten. Maar ik hou dus niet van "dierennamen". Ariel vind ik overigens erg goed gevonden door Christopher!
Haha, nee, het zijn allebei katers. Wat een schattige namen hebben jullie poesjes! Tobias en dan Toby in het kort vind ik ook een leuke! Ariel is ook wel een originele naam voor een kater, moet ik toegeven. Christopher is op het moment weg van zeemeerminnen .
ik vind het idee van botje ook wel leuk!! of sebastiaan (de krab) noa, lüna vind ik ook mooie namen onze katten heten kiwy en lychi
Onze kattten heten Muis en Fleur. Fleur zou eigenlijk Poes gaan heten, maar daarbij had ik een flinke kat in gedachten en het was zo'n minikitten, dat we toch maar een andere naam bedacht hebben. Inmiddels zou Poes trouwens wel perfect bij haar passen, maar ja, om haar nu weer te gaan hernoemen...? Bij Ariël vind ik een andere Disneynaam inderdaad wel het leukst, denk ik.
onze katten simba teigetje mijn overleden kat heet malou katten van me moeder jimmy snoes micky kareltje