Onze meiden zijn nu dus aan het wisselen. Beide al eentje er uit en een nieuwe in aantocht. Nu zag ik gisteravond dat bij de een een andere tand een klein beetje los zit, maar dat de nieuwe tand er al aankomt Deze groeit nu dus scheef naar binnen, onder de melktand door. Moet ik de tandarts hier voor bellen?
Hmmm nee volgensmij niet hoor, gebeurt geloof ik best vaak, ik zal het ff voor je nakijken, een van de mijne heeft dat ook een keer gehad, zal ff kijken hoe dat is gegroeid als ze thuis is
Nee hoor, tandarts bellen hoeft niet. De tand heeft gewoon eventjes nu niet genoeg plaats, maar dit komt wel goed. Een tandarts kan er nu toch nix aan doen. (Hier ook een dochter aan het wisselen )
idd doen ze niets aan bij mijn dochter zelfde haar hoektand groeit ook schuin erboven tandarts doet er niets aan
Kan helemaal goed komen. Ik heb zelf als kleuter een tijdje rondgelopen met 2 rijen ondertanden. Mn melktanden stonden keurig op hun plaats, mn nieuwe tanden daar mooi achter. Nadat mn melktanden uit zichzelf zijn gewisseld, zijn mn nieuwe tanden keurig naar voren gekomen. Nooit een centje pijn gehad, ook geen beugel nodig gehad en ik krijg nu nog regelmatig complimenten over mijn gebit. Geen zorgen dus.
Dankje meiden... ben weer gerust gestelt. Weet dat je er niets aan kan doen, maar vind het zo zonde zulke schoonheidsfoutjes
wij kwamen er een paar weken achter dat AmeƩ geen 1ste kies heeft grote mensen kies dan he ze moest voor foto's ivm de ortho en daar zagen we dus niets zitten komt niet zo vaak voor maar zei de ortho scheelt weer ruimte en niemand zal het opmerken
Gewoon afwachten dus,had ik ook met m'n oudste, als ze eenmaal uitgewisseld zijn kan de tandarts makkelijker beslissen wat er gebeuren moet(beugel )