Mijn man was net om boodschappen, en wilde bij de rabobank eerst het saldo checken. Onze rekening is van de ING. Volgens hem kon je het saldo daarom niet opvragen. Klopt dat? Want volgens mij heb ik bij dezelfde geldautomaat dit wel kunnen doen. We hebben hier nu dus een discussie over. Weten jullie het? Wie heeft gelijk
Ik heb ABN, en kan alleen een saldocheck doen bij een ABN automaat. Dus je man kan best wel gelijk hebben.
alleen als er minder dan 250 euro op staat en je probeert 250 euro op te nemen, dan zegt ie hoeveel je nog kan opnemen
Jaaaa ik doe dat ook altijd bij een "vreemde" bank. Dan zeg ik dat ik 3000 euro wil opnemen wat ik UITERAARD niet heb en dan zegtie: Je kunt maar opnemen: 500 euro ( wat ik ook niet heb ) Dus misschien heb je dat een keer meegemaakt? Ik vind dat jullie allebei gelijk hebben
Haha, ja ik zeg gewoon dat jullie me gelijk geven. Weet zeker dat hij dan morgen gelijk weer gaat kijken. Ik weet niet waar ik dat dan vandaan haal, maar ik herinner me dat ik daar mijn saldo stond te checken. Hmm.. heel vaag...