Heb het vermoeden dat de ontsteking weg is, heb totaal geen klachten meer. Maar dat moet de tandarts maar beoordelen.
Ik heb dit 2x gehad. Een gaatje, vulling erin en daarna alsnog een WKB vanwege pijn. Kan zijn dat er vuiligheid achterblijft of dat er toch nog viezigheid in gekomen is heb ik wel eens gelezen.. dan komt de ontsteking pas later ipv dat ie er al zat. Mijn wkb kostte overigens meestal rond de 300 euro. Maar de prijs is ook echt afhankelijk van hoe groot de kies is/hoeveel kanalen. Hoe meer kanalen, hoe meer werk en dus hoe duurder het is.. Ik heb nog nooit een uur in de stoel gelegen met een wkb. Was altijd met een half uur, uiterlijk 40 min. klaar. Dus dat kan ook!!
Was binnen een half uurtje alweer klaar! Hij heeft er cement in gestort , een of ander buisje/tunneltje en vervolgens de vulling. Nu maar afwachten, hij zei dat ik misschien beetje last zou krijgen omdat dat cement gaat uitzetten. Dus hou m'n hart vast!!
Zo snelle tandarts heb jij ! De 2e x lag ik echt minimaal 3 kwartier op die stoel als t geen uur Was! Hopelijk ben je er nu klaar mee! Ik had trouwens ook een rekening van 600,- nog wat, kreeg gelukkig 70% vergoed!
Hopen dat je er inderdaad geen last van krijgt. Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat je geen rekening zal krijgen van 600 euro
Mag ik hopen, al neem ik aan dat het speciaal cement is geweest lol. schoot bijna in de lach toen hij erover begon. Zag in gedachten al zo'n grote cementwagen naar binnen gereden worden!