Ik heb bij de apotheek antagel gekocht...toen ik het rook wilde ik zowat over mn nek gaan...vannacht ontzettend last gehad van mn maag bijna de hele nacht wakker geweest..ik denk nou ik neem antagal wel even, toen ik het rook heb ik weer een glas melk achterover geslagen en ben maar tv gaan kijken..knap dat iemand dat weg krijgt..ik heb vandaag maar rennies gehaald en net de eerste genomen..wat een wondermiddel...en een stuk beter dan antagal..moest het even kwijt
ik HOU van rennies! wat een wonder middel is dat zeg hihihihi ben blij dat we dat mogen hebben want anders word ik gek. groetjes willy
ik heb ook de eerste paar keer staan kokhalsen bij die antagel maar nu went het en wil ik niets anders, werkt bij mij echt super! Rennies... daar ga ik nu ook van over mijn nek die brokkelen zo vies uit elkaar in je mond of als je ze weg kauwd...... eewww oja wat ook helpt is vanille vla bij mij
Ik vind dat antagel qua smaak wel meevallen...je moet het natuurlijk wel zo snel mogelijk achterover gooien en niet te lang in je mond houden, maar bij mij hielp het ook amper. Heb altijd Rennie in huis (voorheen voor mijn man, maar de laatste maanden voornamelijk voor mezelf). In iedere tas ligt wel een strip en op mijn nachtkasje heb ik de hele doos liggen, want ik heb vooral 's avonds last van maagzuur. Dat antagel kan je niet overal mee naar toe nemen en rennie wel..rennie is ook mijn nummer 1 hoor hihi.
Ik vind antagel echt een heeeeeel stuk minder vies dan rennies zo zie je maar dat alle zwangere weer anders zijn, ik vind het in principe dezelfde smaak hebben alleen de antagel iets afgevlakt. Het hele grote voordeel van antagel vind ik dat het met 1 slok weg is, terwijl ik op die rennies wel 5 minuten aan het zuigen ben (voordeel van rennies is dat je ze gewoon mee kan nemen, maar thuis ga ik voor de antagel). En rennies anijs zijn helemaal niet weg te krijgen, die heb ik in mn mond gestopt en is er met dezelfde vaart weer uit gegaan
kan je die antagel gewoon bij de apotheek kopen? of moet je eerst een recept van de dokter krijgen? en hoe duur is het ongeveer? Rennie werken bij niet zo goed.
Ik heb het op recept van de dokter en het kost 6,25 per fles van 300ml. Ik neem hier 3x per dag 2 eetlepels van. Dan werkt het wel. Het is niet helemaal over, maar zo kan ik er wel mee leven.
Antagel vies? Nee hoor, ik vind er niets vies aan. Heb het sinds gister en ben er super blij mee! Werkt beter dan de rennies nu.
Ik vond die antagel ook erg goor hoor! Het lijkt wel een bekertje vloeibare klei met een pepermuntsmaakje. Iek! Maar het hielp wel goed in mijn vorige zwangerschap. Rennies werkte op een gegeven moment nog maar 1 uurtje en ik had het zo zuur. ( en nu gaat het weer beginnen... zucht)