vanaf wanneer groeispurt

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rastagirl, 11 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    het schijnt dat je in het begin van je zwangerschap ook een groeispurt maakt de baby dan hihi maar vanaf wanneer is dat? tussen 8 en 12 weken of is het dan toch later in de zwangerschap?
    raare vraag misshien maar was nieuwsgierig

2. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    'k Heb werkelijk géén idee.. 't Lijkt bij mij wel of mijn kereltje wekelijks een spurt maak! :)

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    bij mij is het sinds 2 a 3 weken echt super aan het spurten, maar weet niet of dit altijd zo is

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bij mij (en bij meerdere van de augustus-mama's) ging het aardig gelijkmatig tot aan week 15-16 en ik zit nu in de groeispurt. Dat komt ook wel omdat de baby nu echt veel gaat groeien.

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Nou ja, ik weet niet welke groeitspurt je bedoeld, maar mijn buik is van 16w5d tot 17w3d HUGE geworden. Zelfs mijn moeder schrok ervan, ze had me donderdag gezien en zag me zaterdag weer en zat me aan te staren, van wat is hier gebeurd!

Dus nu kan ik het echt niet meer ontkennen. Maar of ik zo ben gegroeid of de beeb....ik weet het niet, ik heb helaas geen kijkvenster :(

6. May

May Lid

21 feb 2007
    24
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb ook het idee dat ik nu een groeispurt doormaak. Las ik ook ergens, dat je baarmoeder nu boven je navel uitkomt en gaat uitbulken. Klopt bij mij dus aardig.

helemaal in het begin heb ik geen groeispurt gehad. Het begon een beetje met zo'n 16 weken. Toen had ik ineens een buikje. Nu begint hhet buikje ineens een stuk groter te worden. Dus misschien groeispurt nr. 2?
    Het is m'n tweede trouwens.

Deel Deze Pagina