hallo dames... Binnekort ben ik weer op dit forum te vinden als mijn miskraam helemaal achter de rug is. Nu heb ik een vraagje: zijn er meer dames die een miskraam hebben gehad op ongeveer 10 a 11 weken,het op de natuurlijke manier hebben laten komen (dus geen curretage) en wanneer hadden jullie dan ongeveer weer een eisprong? En voor diegenen die hem kunnen voelen(net als ik) voelde jullie hem ook gelijk weer? Wacht met smart op jullie reacties, Thanx iertje
Ja, Irisje. Ik heb hem ook weer gewoon gevoeld. Bij mij kwam hij echter pas circa 4 weken na de eerste dag van het vloeien bij mijn KM (bij mij is het ook spontaan gegaan bij circa 9 weken). Mijn gyn zei dat je nieuwe ongi kan varieren tussen 4-6 weken na het eerste vloeien bij de mk. Dat betekent dus dat het eitje zo tussen 2-4 weken na het begin van de miskraam zou moeten komen. Ik ben zelf ovutesten gaan gebruiken en voelde mijn eisprong ook weer zoals voorheen.
hoi me2... nou, dat klinkt tenminste goed. hopen dat mijn cyclus ook weer een beetje normaal op gang komt. thanx
Ik was iets minder ver met mijn miskraam (7 weken) maar mijn eisprong was weer op dag 20 (is ie altijd). En dan heb ik geteld vanaf de dag dat het miskraam goed doorzette... Volgens mijn komt het heel vaak voor de je cyclus normaal (of bijna normaal) verder gaat. Heel veel succes en sterkte! Liefs, Suus
ik had bij 7 weken een miskraam en op de 24ste dag (na doorbreken miskraam bloed) dus weer 1ste cyclus dag hadi k weer mijn ei dat is normaal voor mij ik heb hem altijd tussen de 17de en 24ste dag.. mijn cyclus was dus eigenlijk gelijk weer de oude
Hoi ik heb vorig jaar een MK gehad, het hartje is gestopt met 8 weken en na 11 en een 1/2 week kwam het vruchtje af. Ik heb de eerste maanden niet gevoeld dat ik mijn eisprong had maar dan moet ik er wel bijzeggen dat ik daar ook niet echt op letten, ik zat behoorlijk in een dip. Later (3/4 maanden) voelde ik het weer net als vroeger