davitamon mama compleet plus en tarwekiemolie samen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Giggle, Feb 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    de titel zegt t eigenlijk al...
    kunnen deze 2 samen of is dat teveel...?
    heb 2 MK's gehad en vraag me nu af of het daardoor kan komen...
    gebruik de tarwekiem ivm korte lf...

graag advies....wel of niet stoppen?

afgelopen maand bijna geen tarwekiem gebruik en nu nog kortere lf...komt t omdat de tarwekiem minder was of doordat mn lichaam nog herstellende is van mn miskraam...dat weet ik dus niet

maar wat zal ik doe ...meerdere hier die deze 2 combineren?

2. AnElisa

AnElisa Actief lid

Nov 5, 2013
    198
    0
    16
    Female
    Verkoopmedewerker
    Utrecht
    Hi!

Ik heb deze ronde (ben weer zwanger) en de ronde van mk alleen maar Davitamon mama Compleet plus geslikt en dat heeft vooralsnog het beste bij mij gewerkt.

Andere rondes andere vitamines (etos, kruidvat etc) en na mk ook extra tarwekiemolie maar had alsnog korte lf en werd in die rondes niet zwanger.

Ik heb gelezen dat je lichaam ongeveer drie maanden nodig heeft om te herstellen van mk en weer een nestje te bouwen voor nieuwe zwangerschap. Bij mij was dit toevallig wel zo. Hopelijk blijft deze plakken!

Weet ook niet of een teveel aan vitamines slechte invloed heeft op zwanger worden. Ze zeggen weleens dat het niet goed is. maar zeker ben ik niet.

3. Giggle

Giggle Bekend lid

Jun 18, 2013
    968
    0
    16
    thnx voor je antwoord!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    ik heb in nov een mk gehad en toen een maand gewacht en de maand daarna was ik meteen weer zwanger...ook dit ging mis helaas. .
    afgelopen maand wel ons best gedaan maar helaas...
    nu hopen op komende maand maar wist dus niet wat ik t beste kon doen met de vitamines...hoor ook wel eens dat teveel niet goed is idd. ..

Share This Page