Hoi meiden even een vraagje ik ben dus zwanger maar ik had nog een afspraak staan bij de tandarts! Nu is mijn vraag moet ik die verzetten heb namelijk wel is gehoord dat je geen verdoving mag in de eerste 3 maanden maar weet het niet precies!
Gewoon bij je tandarst aangeven. Volgens mij hebben ze hele lichte verdovingen en anders misschien zonder Haha nee grapje. Ik zou em gewoon even bellen.
Oei nee dat zou ik ook niet gokken. Misschien de rubbere hamer...haha...sorry ben een beetje flauw vandaag . Nogmaals, ik zou em gewoon even bellen.
haha jah ik moet toch ook de ha bellen voor een afspraak dus vraag ik het gelijk even wel jammer dat niemand het weet! xxx nathascha
ik heb ook geen idee.. ik denk aleen wel dat je gewoon kunt gaan maar geen prikjes ofzo.. ff checken miskien weet je tantarts het ook wel
Heey, Ik ben tandartsassistente en verdoving heeft helemaal geen invloed op de baby. Er zijn natuurlijk moeders die het liever helemaal niet willen tijdens de zwangerschap, maar het is niet schadelijk. En anders voor je eigen gevoel wacht je inderdaad tot na de 3 maanden. succes leeuwinnetje