afgelopen maandag heb ik mijn implanon laten verwijderen hoe moet ik nu rekenen met mijn eisprong en menstruatie is het verwijderen inprincipe laatste dagvan mijn menstruatie ofzo iets volgens de bijsluiten ben je na het verwijderen van de implanon direcht vruchtbaar en is er geen uitwerk periode wie weet het antwoord hier op wil namelijk graag weten wanneer mijn vruchtbare dagen zijn groetjes
Ik zou als ik jou was in eerste instantie een cyclus van 28 dagen aan houden, wat normaal gesproken gemiddeld is Waarbij dan de dag de je implanon verwijderd is als dag 1 geld Je vruchtbare dagen kun je niet precies weten omdat je niet zeker weet hoe lang je cyclus zal zijn Maar uitgaande van de normale, gemiddelde 28 dagen, zal je rond dag 14 je eisprong hebben Om betere kansen te hebben, raad ik je aan om vanaf de 2de week om de dag te klussen tot dat je ongi word, zo heb je alle kans deze maand Voor volgende maand mocht je toch weer ongi wordne, weet je dan hoe lang je cyclus is en kun je daar rekening mee houden Succes!