Hoi ik ben net bij de tandarts geweest en heb een verdoving gehad ...nu heb ik haar vantevoren aangegeven dat ik zwanger ben en ze zei o, daar hebben we speciale verdovingen voor....dus dat heeft ze gedaan en nu moet ik volgende week weer komen om de behandeling af te maken... Herkennen jullie dit en is het ook zo...of heb ik nu wel heel veel argwaan? liefs van mij
als het niet hoeft en nodig is doet mijn tandarts helmaal niets...ik heb laatst wel een noodvulling gehad maar ze wou geen verdoving doen dat komt na de bevalling wel zei ze tegen mij...maar ls het echt nodig is dan zal de tandarts het wel weten toch?ze heb me wel aan geraden om goed met mondspoeling en parodonthax te werken...ik zou je erniet te druk over maken...suc6
Ik heb ook 3x verdoving gehad bij de tandarts, heb gezegt dat ik zwanger was, maar verdoving mocht gewoon. Hun zullen wel weten wat wel of niet mag, neem ik aan tenminste, dus ben er ook verder niet op in gegaan
Hoi, Als je zwanger bent krijg je van de tandarts een speciale verdoving (zonder adrenaline). De verdoving werkt plaatselijk, en wordt niet in de bloedbaan gespoten. Je baby zal hier dus echt geen last van hebben. Groetjes van de tandartsassistente