hoe lang last van hechtingen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ann82, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ann82

ann82 Actief lid

6 mei 2009
    392
    0
    0
    Het is nu 19 dagen geleden dat ik ben bevallen en ik heb 5 oplosbare hechtingen gekregen, ook inwendig. Omdat ik ruim 5 weken te vroeg ben bevallen heb ik, samen met de kleine, in het ziekenhuis gelegen. Hier is niet naar mijn hechtingen gekeken, wist niet eens hoeveel ik er had, las ik later zelf op mijn ontslagpapieren.
    Toen ik thuis was na 4 dagen, heeft mijn verloskundige (die niet bij de bevalling was) even naar de hechtingen gekeken, dat zag er goed uit. Ik heb een afspraak gemaakt voor over 6 weken en verder geen contact meer gehad met mijn verloskundige.
    Enkele hechtingen zijn al vanzelf losgelaten en ik had eigenlijk weinig last/pijn maar sinds gisteren heb ik een wat trekkerig en ongemakkelijk gevoel. Is dit normaal? Het ziet er overigens niet 'anders' uit.
    Overigens super dat jullie steeds weer de moeite nemen alle vragen op dit forum te beantwoorden!!!

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hallo!

Als je last hebt van een uitwendige hechting dan moet je morgen nar je verloskundige bellen. Kleine moeite om het er uit te halen!
    Inwendig kunnen we niet altijd iets aan doen, omdat we er niet bij kunnen en geeft vaak klachten door dat het geneest. Je mag er altijd voor de zekerheid even naar laten kijken geen probleem!
    Voor de genezing van een wond, afhankelijk van hoe groot/diep duurt het ong 4 wkn voor het genezen is

Imke

Deel Deze Pagina