Wij willen morgen naar plopsaland gaan. Mijn dochter zou het geweldig vinden maar is het ook wat voor me zoontje van bijna 2.?
Mijn jongste van 1,5 vond het helemaal geweldig, alleen zijn broer van bijna 3 (en 1.05 lang) had er natuurlijk meer aan, hij mocht in bijna alle attracties en de jongste niet. Maar goed, er zijn genoeg dingen waar de jongere kindjes zich ook prima kunnen vermaken.
Met mijn zoontje geweest toen hij bijna 2 was en hij vond er niks aan, alleen de theatershow was een succes . Denk dat het per kind verschilt, mijn zusje gaat graag met haar kids er heen voor ons was het eenmalig
Mijn schoonzus is er enige weken geleden geweest, haar zoontjes waren toen 3,5 en 1,5. Ze vonden het allebei hartstikke leuk heb ik begrepen!
Wij waren er zondag. Mijn zoon van bijna 2 heeft zich best vermaakt maar op de speeltuin, 1 kikkerattractie en de disco na was er weinig voor hem. We hebben ook een oudere dochter, daar was t heel leuk voor maar zelf zou ik met alleen een kind van net 2 niet gaan tenzij je vrijkaarten hebt Edit: zie nu dat je oudere dochter hebt, dan zeg ik doen
Ligt ook beetje aan de lengte.. Onze dochter was wel wat ouder maar nog geen meter groot. Die was echt heel teleurgesteld omdat ze heel veel attracties niet in mocht. Uiteindelijk zijn we 3x geweest (weekkaart via centerparcs) en ze heeft evengoed het erg naar de zin gehad in de speeltuin, de speelboom en ook de shows, de glijbanen en de draaimolen vond ze erg leuk. Ik zou niet enkel met 1 kindje dat nog geen meter is gaan.. Maar heb je meer kinderen en is de jongste toevallig geen meter.... Denk ik dat die jongste zich ook echt wel vermaakt. Alleen vind ik het best duur (voor zo'n uk..) En bovenal.. Iets anders kopen dan koffie... Is ook heel duur. Ik zou een boterhammetje meenemen
Mijn zoonje vond de bumba show helemaal geweldig! En op de K3 dansvloer ging hij helemaal los tussen de meiden