Check: http://www.youtube.com/watch?v=uefdxIjOXc4 En hierna wil ik NOOIT meer horen dat mannen zo fantastisch zijn achter het stuur
Filmpje duurt 7 minuten. Die zijn nog niet om, dus je hebt niet gekeken. Jou bericht telt daarom niet
hahahaha nou ben ik zel ook niet zo'n held, (in dit geval zou ik gewoon een kilometer verderop parkeren en teruglopen ) MAAAR DEZE GOZER SLAAT ALLES!!!!! die heeft zn rijbewijs zeker bij een pakje boter gekregen....
Zolang mannen nog de meeste ongelukken veroorzaken, kaats ik altijd nog terug met dat argument Mannen vinden zichzelf nou eenmaal sneller geweldig dan dat vrouwen dat vinden. Altijd goed om dat wat in evenwicht te houden met het zelfrelativeringsvermogen dat wij vrouwen hebben
Overigens: kleuters horen ook niet in volwassen auto's.... Hoe dit knulletje aan deze auto komt, is me een totaal raadsel. Rijke papa zeker, die zijn zoon nog nooit had zien rijden...
Ja, je ziet hem ook elke keer helemaal wanhopig proberen z'n mannelijkheid overeind te houden.... Althans: wat hij denkt dat mannelijkheid is, geloof ik
OMG haha Mijn vriend kon ook niet goed inparkeren heb ik hem moeten leren maar deze jongen slaat echt alles
OMG wat een stumper, ik ben niet goed in inparkeren maar wel beter als dit hier. En dan idd, wat moet hij met zo een auto, kan beter een alto gaan rijden.