Bestaat er een mogelijkheid om een fietsroute via internet uit te stippelen? Ik wil graag routes van te voren uitstippelen en dan ook kunnen zien hoeveel kilometer dat in totaal dan is, iemand een tip hoe dat handig kan?
Bikemap.net - Your bike routes online En je kunt daar ook heel veel (mooi) routes vinden. Als je een smartphone hebt met mobiel internet, er bestaan verschillende apps die je inschakelt als je start en als je klaar bent zie je precies waar je bent geweest en hoelang je erover hebt gedaan. Veel plezier!
Dank! Net via bikemap.net geprobeert en dat gaat handig! Die app heb ik inderdaad ook alleen is het meer om van te voren in te kunnen schatten of een route goed te doen is (via google maps ben ik soms iets te enthousiast waar ik dan halverwege mijn bedachte route achterkom.. )
Op de site van de fietsersbond (.nl) staat een fietsrouteplanner. Volgens mij kun je er zelfs de tijden van (fiets)veerpontjes vinden.
Misschien niet de meest voor de hand liggende, maar op routenet kun je als vervoersmiddel ook de fiets kiezen.
Weet iemand een goede gratis app die je fietsroute, aantal km en tijd bijhoudt? Ik heb vandaag met endomondo gefietst (de gratis versie) maar die heeft alleen de tijd bijgehouden.. kon ik net zo goed de stopwatch aanzetten