Grrrrrrrrrrrr.....

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by Mowtom, Oct 2, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Ooooooooo vandaag kan ik Jesper wel achter het behang plakken zeg pfffffff.....
    Ik merk dat ik zelf al een kort lontje heb door vermoeidheid die maar niet over lijkt te gaan. En dan vreet ie vandaag ook nog van alles uit met als toppunt dat ie zijn zusje op haar hoofd slaat. Pleun lag in de buggy en was al moe....dus was al wat jengelig. Dus ik hup snel naar de parkeerplaats de spullen in de auto laden om naar huis te gaan. Draai ik me om en zag ik net dat Jesper zijn zusje op haar hoofd duwt/slaat. Dus ik word me toch een potje boos en ruk hem van het plankje af en geef m daar toch op zijn donder...(nee ik sloeg m niet of zo hoor maar mopperde erg). Kijkt er meteen zo'n ander moedermens naar me met zo'n gezicht van nou nou....ja sorrie hoor we hebben allemaal wel eens onze dag niet toch?????? Of ben ik nu echt een slechte moeder....

SOMS....
    Morgen zaterdag...heerlijk ik ga shoppen met een vriendin en ff geen kids die aan mijn hoofd bleren of wat dan ook...

(meestal zijn ze kei lief hoor, ligt meer aan mezelf vrees ik)

2. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je bent helemaal geen slechte moeder!
    Kan me voorstellen dat je er goed kwaad om was hoor!

Veel plezier met shoppen morgen, zo eens een dagje lekker er uit kan wonderen doen. ;)

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Thanks....

Nu ligt t grut lekker op bed en heb ik ff mama tijd....

4. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    :D Same here!

Ik heb er dan maar eentje, maar ben toch erg blij dat ik 's middags die paar uurtjes voor mezelf heb!

5. anouk31

anouk31 Bekend lid

Nov 22, 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Oooohh wat herkenbaar!!!

En wat voel ik me dan schuldig als ik dan echt goed mopper.
    Maar Milou heeft dan ook echt dagen (en ze voelen die "niet veel kunnen hebben dagen" van mama erg goed aan) dan doet ze net allemaal dingen waarvan ze weet dat het niet mag.
    En als ik haar dan bij de muur zet... schuift ze met een bigsmile naar de andere kant en doet het licht aan-uit-aan-uit.. idd GRRRRRRRRRR

En dan: MILOU IS WEEEEEEERR LIEEEEEEFFFFF!!
    MAMA KUSJE
    Tja en dan smelt je weer... om haar vervolgens 5 minuten later weer bij de muur te zetten omdat ze toch weer iets doet dat niet mag. PFFFFFF zo vermoeiend!!

Maar slechte moeder ben je niet hoor... Enne dat andere moedermens, die je bekeek, die heeft vast en zeker ook zo'n dagen en uitspattingen. Dus SO WHaT!!

Geniet van je shopdag!!

Groetjes Anouk

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Oh ja, inderdaad, af en toe komt alles tegelijk!
    Ik moest eens een matras halen bij Leen Bakker en ja, dan moet je die op zo'n speciaal laag winkelwagentje zetten, maar daar zit geen kinderzitje op. Ik had haar gezegd dat ze op die kar moest gaan zitten en blijven zitten. Al 2 keer kroop ze weer naar voren en ik haar weer terug gezet. De derde keer had ik niet door, ze was dus weer naar voren gegaan en met haar voeten erover heen gaan hangen. Haar voeten kwamen dus tussen dat wagentje en de vloer en zij werd er zo uitgelanceerd. Een hoop gebrul natuurlijk maar ik was het spuugzat, dus ik zette haar alleen maar boos terug op die kar...nou, er stond me toch een moeder met een kind van diezelfde leeftijd boos naar me te kijken. Ach barst, soms ben je al moe en dan kun je geklier er echt niet bijhebben. Je bent ook maar een mens, toch?

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Oooooo wat ben ik blij met jullie verhalen, ik kan er gewoon om lachen hahaha fijn thanks meiden!

Heb net uit frustratie maar wat schuimblokken en een boterham naar binnen gewerkt....en dat terwijl ik aan de Sonja ben met mijn beste vriendin..dus heb dalijk nog wat op te biechten...zucht...spijt nu natuurlijk.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Het is zo herkenbaar. Maar ze zeggen met het komen en het gaan van het blad dat ze dan uit hun doen zijn.Nu heb ik het idee dat ze hier daar met zijn 3e letterlijk gehoor aan hebben genomen want je zou ze wat soms. Maar ja wat gezegd word als ze dan weer een kroel of een kus komen geven dan smelt je hard weer. Maar hier is het al 2 dagen helemaal pet jengelen zeuren drinken omvallen om de haverklap enz.
    Ik laat Daan vaak gewoon op straat of ergens in de winkel uitrazen hoor die blikken intreseert me echt niet meer.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Oh ik had vandaag ook zo'n dag! Vre-se-lijk!
    2 uur bezig geweest met madam in slaap krijgen, echt bijna in gillen uitgebarsten! Ik ga haar echt nog niet wakker laten de hele dag, maar die strijd is ook niet leuk zeg.
    Maar goed, ze was de hele dag stontvervelend! Ik dacht zelfs even dat het zo niet hoeft voor mij.
    Maar goed, morgen nieuwe dag nieuwe kansen.
    Stond wel ontzettend te springen om te gaan sporten vanavond, gek he! even afreageren!!!

10. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

May 28, 2007
    1,189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ah meis... Het gebeurt iedereen... Zat gisterenavond alleen met zoonlief aan tafel, at zelf niets omdat ik enorme keelpijn heb en gisteren ook nog koorts had, dus ik voelde me echt beroerd. Vriendlief had nog eten gefixed voor de kleine en is toen gaan werken.. Begint Elian met zo'n uitgestreken gezicht met zn eten te gooien.. Grrrrrrrrrrrrr! Toen was bij mij ook de emmer vol hoor!

11. Lady C

Lady C Bekend lid

Jan 19, 2007
    516
    1
    18
    Ach, zo herkenbaar. En inderdaad die blikken op straat. Wel vervelend, maar dan denk ik, als je in mijn schoenen stond zou je ook zo hebben gereageerd! Maar ik blijf geen minutenlang boos en razen en tieren op hem. Even een flinke snauw en ontlading en daarna weer lief (dan realiseer ik me weer hoe nutteloos zo'n reactie is en dat het bij zijn leeftijd hoort ;)). Sterkte! Het blijft vermoeiend dit soort dingen.

Share This Page