Gewoon gaan als ze zelf niet afbellen.. ik ga zeker 2x per jaar, mijn gebit is niet altijd even goed. Nu al zeker een jaar niks gehad, maar moet echt 2x per jaar op controle.
Minimum bedrag is hier 25 euro, wij bestellen altijd voor een hele week. Dan moet die 25 euro toch wel lukken, ook als je met minder personen bent? In deze tijd zou ik boodschappen doen niet als een uitstapje zien.
Hier is het minimumbedrag 50 euro voor zover ik weet. Supermarkt is natuurlijk geen uitstapje. En ik ga ook niet elke dag.
Ik ga wel. In maart toen net alles dicht was kreeg ik juist kiespijn. Toen moest het wel en moest mn verstandskies eruit. Ik heb er alle vertrouwen i dat het veilig genoeg is. Over 2 weken "mag" ik weer voor het ver hangen van een vulling. De kinderen gaan ook gewoon (Als het dan nog mag) begin november. De huisarts gaat nu veel telefonisch en met foto's waar dat kan. Maar als het niet kan dan ga ik ook gewoon naar de huisarts. Fysio ga ik trouwens ook heen zolang het nog mag. Kan helaas niet zonder.