bijbaantje post bezorgen informatie gevraagd

Discussie in 'De lounge' gestart door alecia, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Hey hey,

Ik zit te denken om een klein bijbaantje bij te nemen maar ik zoek nu dus poistieve en negatieve dingen over verschillende bedrijven.
    Zelf heb ik al een email gestuurd naar Sandd maar wil graag ook ervaringen en dergelijke weten over post bezorgen.

Geen tnt daar wil ik niet bij.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb voor sandd en sellekt mail gelopen het brengt niet veel op en het is echt irri werk.de post moet je zelf gaan sorteren dus je moet heel veel ruimte hebben voor de kisten die je krijgt.ik zou het nooit weer doen

3. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Ik heb ooit in een grijs verleden voor selekt mail wat gedaan. Je moest idd alles zelf sorteren en het verdiende niet super veel voor al het werk wat je er voor moest doen.
    2x per jaar kreeg je de wehkamp en dat was echt ellende om te bezoren (zeker op de fiets).

4. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Zelf sorteren maakt mij neit uit, maar wil gewoon weten wat mijn opties zijn en de verdiensten en wat het werk echt inhoud.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.866
    113
    Ik heb bij TPG post gewerkt, maar dat was echt als postbode en niet alleen als bezorger. Bij TPG hoef je als bezorger alleen weg te brengen, maar verdient niet zo goed. (geloof iets van min. loon + 1 euro ofzo)
    Als postbode moet je ook sorteren, maar verdiende ik wel goed. Toen ik 18 was iets van 8,5 euro per uur.

6. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Dat zal imiddels wel lager zijn, maar dat is toch ook bij tnt ?

7. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.866
    113
    Jep, is bij TNT. TPG heette het vroeger. Grote kans dat het nu lager is omdat het niet zo super gaat met TNT.

8. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Heeft iemand hier ervaring met distriq?

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn man klust bij via VSP Netwerk. Hij krijgt een minimumvergoeding van 12,57 euro. Afgelopen week had hij vrij weinig poststukken nl. 69. Te bezorgen op 64 adressen. Aantal partijen 17.
    Dit viel dus wel mee.
    Maar er zijn ook weken bij dat hij echt enorm veel post krijgt aangeboden. De hele huiskamer ligt dan vol met stapeltjes post. Dan is hij ook op woensdagavond bezig met sorteren, donderdag en vrijdag ochtend en avond bezig met het wegbrengen. Gemiddeld is hij voor die 12,57 euro 5 uur bezig. En dan moet je er ook nog rekening mee houden dat daar belasting af moet.

Ik heb mijn man al meerdere malen gezegd ermee te stoppen omdat het niet genoeg opbrengt in verhouding met de tijd. Maar hij vindt het leuk, zegt ie.

10. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Dat niet erg veel, zelfs heel erg weinig zoveel als hij verdient.

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Vind ik ook. Kan ie z'n tijd beter besteden aan andere dingen die ook belangrijk zijn.

En als ie dan toch iets wil bijverdienen een zaterdagbaantje ergens nemen.

12. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ik zit het probleem dat ik geen vaste tijden kan nemen kwa een baan, heb nu ook al wel een baan 2 ochtenden in de week ook erg flexibel als het maar 3 uur werk is.
    Maar moet dus ook een baantje erbij hebben die ook super flexibel is ivm mijn dieren.

Deel Deze Pagina