Snap mijn lichaam niet meer?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door 4days, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Hoihoi!

Ik heb 5 weken geleden een late miskraam gehad (met bijna 16 weken). Ik had die hele zwangerschap geen symptomen, en twee weken na de miskraam testte ik alweer negatief.

Maar nu sinds een week heb ik vreemde klachten. Zo heb ik constant een zeurderige pijn in mijn onderrug, die me erg doet denken aan de lichte bekkeninstabiliteit die ik in mijn eerste zwangerschap had. Ook Heb ik veel slijmverlies, waarvan een paar dagen met een klein beetje bloed. Bovendien ben ik echt super vermoeid. Toen ik ook nog een beetje pijn in mijn lies kreeg wat op bandenpijn leek, had ik zoiets van het wordt tijd voor een test. Dus eergisteren getest maar het was hartstikke negatief.

Maar de 'symptomen' houden maar aan, vanmorgen werd ik zelfs bij vlagen zo misselijk dat ik boven de wc hing...

Wat raar allemaal? Zou mijn lichaam van de hele toestand nog zo de kluts kwijt zijn dat de hormonen allerlei symptomen veroorzaken? En dat terwijl ik die hele 16 weken zwangerschap en de 4 weken erna geen enkel symptoom had? Of zou het iets anders zijn? ;)

Alvast bedankt voor het antwoord.

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOi cossy,

Jeetje wat verdrietig......
    Het zou stiekum toch al een nieuwe zwangerschap kunnen zijn, maar dat je net wat te vroeg hebt getest. Wacht het nog een weekje af test dan nog eens. Is de test wederom negatief dan denk ik dat de klachten toch een andere oorsprong hebben. Misschien inderdaad nog naweeen van de miskraam maar misschien heb je een griepje te pakken.

Imke

3. 4days

4days Niet meer actief

Hoi Imke!

Bedankt voor je antwoord! Helaas was ik toch niet zwanger (zoals ik al vermoedde), de symptomen zijn gedeeltelijk weer weg getrokken.

Maar nu ben ik dus nog steeds niet ongesteld... Het is inmiddels ruim 7 weken geleden... Is dat normaal? Ik lees overal dat het meestal zo'n 4 tot 6 weken duurt, en ik had eerlijk gezegd verwacht dat het wel redelijk snel zou gaan, omdat ik na de bevalling van mijn zoontje na 7 weken weer ongesteld was (ondanks volledige borstvoeding), en meteen weer heel regelmatig, om de 28 dagen. Ik heb ook nog heel veel afscheiding. Ik ben nu bang dat er misschien iets is blijven zitten ofzo? Op welke termijn is het verstandig om naar de dokter te gaan? Of moet ik gewoon nog een tijd afwachten?

Alvast bedankt voor het antwoord!
    Groetjes

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het is wel normaal dat het langer duurt voor je weer ongesteld wordt na een miskraam, kan wel tot 8 weken duren of langer. Je mag gewoon afwachten.

Mirjam

Deel Deze Pagina