Idd.. hier laatst een tand getrokkeb bij man. Was beginnend. Zonder pardon eruit gehaald bij de weekendarts
Dit zou ik 4 weken terug getypt kunnen hebben.. Alleen kwam mijn vriend van de kaakchirurg waar ze de helft van zn verstandskies (onder) weg hebben gehaald. De pijn werd zo erg dat hij aan de tramadol moest. (1 pijnstiller onder morfine) en zelfs daarmee had hij nog pijn! Gister is hij weer bij de kaakchirurg geweest, en bleek dat zn bot ontstoken was! Hij had die pijn nooit mogen hebben, en had meteen weer terug moeten komen, ipv naar de tandarts te gaan. Daar is hij 4 X geweest, en hebben ze steeds tegen hem gezegd dat dat erbij hoort, dat het er goed uit zag, en nog maar af moest wachten. De kaakchirg is woest geweest op de tandarts. Hij heeft dik 2 bij 0,5 cm ontstoken weefsel, alle ontstoken botsplinters, en de wortel van de kies weg gehaald (de wortel hebben ze in eerste instantie laten zitten omdat die op n zenuw lag, en ze er niet bij konden zonder deze te beschadigen), en hij mag bij lange na niet de pijn voelen die hij de eerste keer heeft gehad! Nu zit hij aan de ibuprofen, AB en maagbeschermers. Ik zou morgen de kaakchirurg bellen!
Nou ik durf eigenlijk nog niet te juichen.. Maar toen ik hem wakker maakte ( jaaa hij heeft EINDELIJK geslapen ) om de avond tandarts te bellen... Was zijn pijn zo goed als weg of beter gezegd de pijn is er nog maar vele malen minder! Hij kan het zelfs zonder pijnstillers doen! WOWWWW
Dit hadden wij dus ook maandag. Gister is vriend toch naar de kaakchirurg gegaan, en lees eerder bericht hoe hij thuis kwam.... Beter n keer te vaak dan te laat...