Doodzieke Bibi (7) overleden - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Wat vreselijk voor die ouders. Een kind verliezen aan kanker is denk ik het ergste wat je kan overkomen. En deze ouders zijn 2 kindjes verloren aan kanker Vreselijk...
Vreselijk! Vooral als ouder zijnde 2x je kind verliezen aan deze vreselijke ziekte. Heb af en toe weleens op de site gekeken hoe het er voor stond, wat erg om te lezen dat ze de strijd toch heeft verloren!
Vreselijk, al 2x je kind moeten verliezen. Ik heb er geen woorden voor, maar het is denk ik het ergste wat je als ouder mee kunt maken.
Echt verschrikkelijk. Twee kinderen. Allebei overleden aan die verschrikkelijke ziekte. Dat moet toch wel het ergste zijn dat je kan overkomen als ouder. Pff.
Oh hier breekt mijn hart van. Wat een verlies voor de ouders. Beide kindjes verloren en je kindjes zijn je alles.
Vreselijk, echt verschrikkelijk. Ik weet niet hoe haar ouders hiermee om zullen moeten gaan. Dit is toch meer dan mensen kunnen dragen?
Heftig hoor, als ik het goed begrijp hebben beiden kindjes dezelfde ziekte gehad...Zou het hier om een erfelijke vorm gaan? Verschrikkelijk om te weten dat je voor de 2e keer gaat meemaken wat je al eens meegemaakt hebt --oh neuroblastoom zie ik- erfelijkheid nog niet echt bekend. Wat een ongelooflijke situatie dan ook zeg
Wat verschrikkelijk...... heel veel sterkte voor de ouders. Over neuroblastoom, voor zover wij te horen hebben gekregen na het overlijden van ons zoontje aan deze ziekte is dat het niet erfelijk is, maar als ik dit lees wordt ik toch wel angstig
Dat kan ik me voorstellen en je zal ook altijd véél alerter zijn denk ik. Ik weet niet of je contact hebt (gehad) met andere ouders met een (overleden) kindje met neuroblastoom, maar volgens mij is het éch t zó zeldzaam. Ik kan me voorstellen dat dat je niet helemaal geruststeld, aangezien jullie kindje óók al de zeldzame pech had een neuroblastoom te krijgen.
wat erg geen woorden voor!! op zulke momenten denk ik altijd "als er een god is mag die van mij nu wel met pensioen"
Verschrikkelijk. Ouders leven letterlijk in een hel. Eerst haar kleine broertje Tristen en nu zij zelf. Rust zacht meisje..
Ik hoorde het vreselijke bericht gisteravond, ik heb er geen woorden voor. Lieve Bibi, zo hard gevochten voor haar leven... Zoveel mensen die mee hebben geleefd het afgelopen jaar, om dit gezin nog te kunnen helpen met een donatie, maar het heeft niet zo mogen zijn... Vreselijk voor haar ouders
God, wat verschrikkelijk, zo gevochten voor haar leven, toch verloren. En haar broertje is ook hieraan overleden.. onmenselijk, ondraaglijk om 2 kinderen te verliezen. Dat ze maar in vrede mag rusten met haar broertje.