Wat is wijsheid?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door jellie, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Hoi!
    Ben eind maart bevallen van ons 4de kindje. Ook hij krijgt ( net als de andere 3), volledig bv.
    Volgende week ga ik weer werken. Ik heb praktijk aan huis en zou tussen twee afspraken in zelf kunnen voeden. Kans bestaat dat hij dan natuurlijk slaapt.. Is het dan verstandiger om te kolven? Ik voed uiteraard 100x liever live.. Het zou niet elke dag gebeuren want bouw het werk rustig op 2a3 dagdelen per week.
    Wat is wijsheid?

2. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Zou het dan gewoon van het moment af laten hangen...
    Is hij wakker voedt je zelf, zo niet dan kolf je!
    Je hebt wel oppas aan huis?
    Wel fijn dat je die mogelijkheid hebt om thuis te werken en zelf de voedingen te doen. Weet niet hoe flexibel je bent met je afspraken?? Of dat je kindje een soort van ritme heeft dat hij iedere dag rond dezelfde tijd wil eten? (hier wel ongeveer)

3. juultje90

juultje90 Lid

27 mei 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je de luxe hebt van werken aan huis zou ik gewoon live voeden hoor! Voeden op verzoek is ook weleens op verzoek van mama:)
    En vaak drinken kinderen ook half slapend. Heeft hij helemaal geen trek kan je altijd nog kolven!

4. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.804
    5.941
    113
    Vrouw
    Hou deze week anders eens bij hoe een dag er uit ziet.
    Wellicht zie je dat er wel een soort van patroon is, en kan je
    daar je tijden op inplannen.
    Live voeden is natuurlijk veel makkelijker.
    Wakker maken kan, maar ik moet wel zeggen dat men daar hier niet echt van gediend was. Er werd dan ook niet echt super gedronken.

Deel Deze Pagina