Wie doen er nog meer aan WeightWatcher?

Discussie in 'De lounge' gestart door Daenerys, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Hoi dames,
    Na lang twijfelen heb ik me vandaag dan eindelijk aangemeld voor WeightWatcher omdat ik toch een hoop positieve verhalen hoorde.
    Ik ben benieuwd hoe me dit gaat bevallen maar ik begin er steeds meer van te balen dat ik niet meer in mijn oude maatje 36 pas (nu 40!!).
    Elke dag weer een gevecht voor de kledingkast met de vraag wat moet ik aan?? Waarin kan ik de dingen het beste verhullen..:( zo frustrerend! :x
    Wie doen er nog meer aan WeightWatchers? Misschien is het leuk als we hier ervaringen uit kunnen wisselen? :)

Groetjes

2. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik doe nu 4 maanden aan Weight Watchers en ik ben al 14 kilo afgevallen. Ik vind het makkelijk vol te houden. Moet nu nog 12 kilo kwijt...

3. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    @ Tannie, jeetje wat goed zeg!! Ik hoop ook dat ik het volhou, morgen ga ik vol aan de bak want heb me net pas aangemeld dus vandaag telt niet meer mee..
    Ben nog even aan het uitvogelen hoe de site werkt. Heb jij nog tips?

groetjes

4. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik ben woensdag 2weken bezig en op woensdag is mijn weeg moment.
    Na 1 week was ik een kilo kwijt.
    Het is erg leuk en zeker goed vol te houden.

5. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik eet al jaren volgens Grip Op Koolhydraten, maar door omstandigheden kom ik telkens niet verder dan 4 kilo (vd 10).. Maar ik vind dit heerlijk.. Ik heb snel last van koolhydraten, ben anti-light en ben een echte bourgondiƫr! :) veel succes!

6. Tannie

Tannie Bekend lid

16 nov 2011
    552
    60
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de app op mijn telefoon, dat is erg handig, je kan dan altijd je punten uitrekenen en bijhouden.
    Ik weeg alles wat ik eet en maak 's morgens na het ontbijt een planning voor de hele dag, dan weet ik precies wat ik kan eten en hoef ik de rest van de dag daar niet meer over na te denken.
    Dus mijn beste tips zijn; alles wegen en goed je punten bijhouden.

7. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik ben ook een paar weken geleden gestart. Helaas door een spoedopname van mijn moeder is het een beetje stil komen te liggen.

Ik ben zo'n kilo per week afgevallen tot nog toe.

8. Hermiena

Hermiena Lid

9 mei 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier een fanatiek weight watcher. 8 maanden geleden bevallen en alle zwangerschapskilo's (ruim 10) kwijt! Zit nu zelfs onder het gewicht dan vlak voor de zwangerschap.

Mijn tip is ook een planning maken, ik voer iedere avond de maaltijden in zodat ik daar op de dag zelf niet over hoe na te denken. En dankzij WW heb ik leren koken zonder pakjes en zakje. Sausjes zelf maken is makkelijk, lekker en veeeel gezonder.
    Succes!

9. Aloe

Aloe Niet meer actief

I love WeightWatchers!

Volgens mij de enige gezonde manier van afvallen.
    Ipv crashen leer je hier gezond en bewust eten. Iets waar alle andere aan voorbij gaan.

En het werkt super!

10. ladydd

ladydd Bekend lid

23 dec 2012
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lees even mee..
    Ben gister begonnen met twee shakes per dag en savonds normaal eten..
    En fruit tussendoor.

Maar eeuwig aan de shakes zitten is denk ik ook niet wat...

11. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik doe ook WW (online, ik ga niet naar bijeenkomsten) en ik ben het eens met Aloe. Iig is het voor mij een hele goede manier om af te vallen en bewust met je eten bezig te zijn.

12. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
  13. Sparkie

Sparkie Fanatiek lid

24 okt 2009
    3.028
    2
    0
    Ik doe geen WW maar ben sinds begin mei gestopt met snoepen en gezond gaan eten. Via het voedingscentrum bijgehouden wat ik per dag eet en op 1500 kcal gaan zitten. Via hun site zie je ook of je bepaalde voedingsstoffen tekort komt of er juist teveel van binnen krijgt. Gaf mij een handig (en gratis :) ) hulpmiddel om af te vallen. Ook kun je je gewicht steeds invullen en zie je in een grafiek je gewicht dalen. Al met al nu 7 kilo kwijt! En op een gezonde verantwoorde manier.
    WW is denk ik hetzelfde principe alleen geeft het wat meer houvast qua menu's. Het gaat om een blijvend en gezond eetpatroon ipv snel crashen met hongerdiƫten van onder de 1000kcal.
    Succes in elk geval!

14. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    WW geeft helemaal geen houvast met dagmenu's oid hoor :) Natuurlijk staan er wel recepten op de site maar WW werkt niet met dag- of weekmenu's :)

15. Mupke10

Mupke10 Actief lid

20 jun 2011
    136
    8
    18
    NULL
    twente
    Ik doe nu 2 maanden weight watchers en ruim 10 kilo kwijt. Het is een echte eye-opener mbt je eetpatroon. Goed je punten opschrijven en consequent zijn. Succes!!

Groetjes Mupke

16. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Ik lees mee :D. Als je je via de site aanmeld kost het dan geld ? En hoe zit dat met bijeenkomsten?

17. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    10 kilo in 2 maanden?? Wauw, goed zeg!

Beautevil ik doe online en betaal 14,95 per maand. Naar bijeenkomsten ga ik niet.

18. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Ik doe het ook alleen online en ben vandaag echt officieel begonnen. Het is echt een eye opener! Die punten geven precies aan hoeveel je mag eten . Je hebt al gauw door dat als je gezonde dingen eet je punten ook niet zo heel snel gaan. Het maakt je echt bewuster van eten. ;)

19. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Hmm.. ik moet (ivm met pcos) ook afvalen, mijn BMI is bijna 37....

Gyn gaf ook WW aan als optie, maar is er ook een 'mogelijkheid' om de info gratis ergens vandaan te krijgen? *iets met een uitkering die geen vetpot is...* :)

Liefs,

Deel Deze Pagina