Tandarts vraagje.

Discussion in 'De lounge' started by A2CA, Sep 10, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. A2CA

A2CA Niet meer actief

Hey dames,

Ik ben al heel lang niet meer naar de tandarts geweest. ( heb nu gelukkig niet aan mijn tanden. ) Omdat ik met mijn eigen tandarts niet goed overweg kan heb ik volgende week een afspraak bij een ander.

Maar nu mijn vraag, ik heb echt kleine voortanden, en ik wil ze eigenlijk iets laten verlengen ( aan de bovenkaak de voorste tanden ) maar doet een tandarts dit wel? Of niet?

2. mamavanmimi

mamavanmimi Fanatiek lid

May 13, 2010
    2,802
    777
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik wist niet eens dat je je voortanden kon laten verlengen :$ ?
    Nog nooit van gehoord, dus kan je helaas ook niet helpen.....

3. A2CA

A2CA Niet meer actief

Ow haha, ja iemand wat ik ken heeft dat gedaan met hulp van porselein dacht ik. Maar ik weet dus niet of iedere tandarts dat doet.

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Ik zag dit laatst heel toevallig voorbij komen bij dat bekende reality programma op MTV, hoe heet dat vrouwtje nou, ze zat in Jearsey Shore ( ofzoiets )... Anyway, die liet dat dus ook doen, was volgens mij een heel gebitje wat ze dan over je tanden heen schuiven. Ik zou het gewoon eens bij de tandarts vragen, misschien dat het bij een orthodontist zou moeten? Zou het niet weten hihih succes iig

5. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

Jun 14, 2013
    5,350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)
    Ja bij mn man willen ze dit ook doen maar kost wrl wat centjes die heeft kleine tanden doordat ze afgevijld zijn vroeger na ongeluk. Ik geloof 60/80 euro per tand ofzo...

6. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,745
    1,061
    113
    Dan krijg je van die hoesjes om je tanden volgens mij (facings oid), verder hebben ze bij mij een stukje aangezet na een valpartij en ik neem aan dat ze dat dus ook op een hele tand kunnen?

7. Metire

Metire Niet meer actief

Ja hoor dat kan de tandarts! Met facings of met composiet (witte vulling) kan dat heel mooi gedaan worden :)

8. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    2,195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Ik had ook hele korte voortanden, vroeger gevallen en toen vond mijn tandarts het niet nodig er verder iets mee te doen. Met als gevolg dat steeds korter werden door slijten ofzo. Ben vanaf mijn 20 e aantal jaren niet meer naar de tandarts geweest, had gewoon een EIKEL van een tandarts. 3 jaar terug maar een ander gegaan, en doe adviseerde kronen. Hij zei we kunnen er wel weer iets aanzetten om te verlengen, maar dat breekt heel vaak af waardoor het maar voor korte periode een oplossing is. Toen dus kronen laten plaatsen erg duur, maar wel in 1 keer voor jaren klaar. Kon toen ook nog de tandartskosten die niet vergoed werden aftrekken bij de belasting.

Share This Page