'Al weken gerommel', maar wat is dat dan?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maagd, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Hoi,

Ik lees regelmatig in topics dat dames 'al weken gerommel' hebben maar de bevalling komt niet op gang. Waar heb je het dan precies over? wat rommelt er dan? wat voel je of waar heb je last van?

2. skimms

skimms Actief lid

25 apr 2012
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Harde buiken, voorweeen, rugpijn...bij mijn eerste zwangerschap geen "gerommel" gehad en bij mijn tweede een dag met behoorlijk "gerommel" maar uiteindelijk pas 2, 5 wk later geboren.

3. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Veel harde buiken, die ook pijnlijk zijn. Maar niet zo pijnlijk als echte weeën. Je kunt er behoorlijk last van hebben en steeds denken / hopen dat het nu niet lang meer kan duren. Helaas wil het niet altijd zeggen dat je bevalling ook echt begint, want ik heb er al 3 weken last van ;)

4. LCLL

LCLL Bekend lid

14 jan 2010
    845
    0
    0
    NULL
    Idd harde buiken, gevoel van "niet lekker zijn"

5. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik hoor dat idd ook om me heen. Heb zelf nergens last v en geen harde buiken oid. Is dat dan een teken dat er nog niks gebeurd en dat de bevalling nog lang op zich laat wachten? (Of is dat heel dom dat ik zo denk?)

6. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Je hoeft echt geen gerommel te hebben hoor. Had mijn zus ook niet tot met 38 weken opeens haar vliezen braken en paar uur later was ze bevallen

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Er wordt ook niet gezegd dat dat altijd zo is;)

8. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Wens09 vroeg ernaar :)

9. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik heb dat gerommel dus ook niet. Altijd rustig, geen harde buiken of andere pijntjes. Vroeg me idd ook af of de bevalling dan nog lang op zich laat wachten maar dat hoeft dus niet.

10. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik vraag het me ook steeds af :) Ik heb ook geen harde buiken of andere pijntjes. Af en toe wat beurs gevoel of steken in mijn schaambot als de baby beweegt maar dat is omdat hij echt goed ingedaald zit en dat voel ik gewoon. Ik zit me steeds af te vragen...wanneer?? haha. Maar inderdaad het zegt volgens mij allemaal niks. Afwachten dus maar!

Deel Deze Pagina