Tandarts

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sam0110, 8 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik ben vandaag naar de tandarts gegaan omdat ik het niet meer uithield van de pijn.
    Hij heeft een foto genomen, ik heb een loden schort gekregen om de baby te beschermen.
    Maar nu moet mijn tand ontzenuwt worden, dit is vandaag gebeurd, maar dat moet in 3 keer.
    De volgende afspraak is volgende week en de week erop nog eentje.
    Is dat niet wat teveel verdoving na elkaar?

Ik ben nu heel veel aan het drinken, krijg ik de verdoving daarmee sneller uit mijn lichaam?

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ha k zou dan niet weten kun je beter ff vk bellen of gync. maar k had op zpondag verdoving gehad en maandag weer dus maar ze zeggen dat je zoweizo verdoving mag dus denk dat het niet veel uitmaakt maar je kan altijd voor zekerheid bellen.
    groetjes en succes want tand of kiespijn is tien keer niks.

en idd een loden schort is wel verstandig

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb in de kraamweek van Jelle mijn verstandskies moeten laten trekken (een kind, een tand... :) ) en de tandarts zei tegen mij dat het met de verdoving niets uitmaakt omdat het heel plaatselijk is, en maar een klein beetje... (Ik gaf borstvoeding)

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ok bedankt, ik neem toch liever het zekere voor het onzekere.

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hey,

lekker veel drinken is altijd goed hoor, daarmee gaan afvalstoffen inderdaad sneller uit je lichaam, ik heb altijd een behandeling gehad via een infuus en daar zat ook verdovingsspul in wat ze bij tandartsen gebruiken, veel drinken was het advies van de artsen, dan is het sneller uit je lichaam.

groetjes :)

6. Carla78

Carla78 Actief lid

14 apr 2008
    159
    0
    0
    chemisch analist
    Almere
    Als het goed is hoeft hij de volgende behandeling niet te verdoven.
    Ben zelf ook net geweest voor een zenuwbehandeling en hij heeft alleen de eerste afspraak hoeven te verdoven want daarna zit er als het goed is geen gevoel meer in. Bij mij niet tenminste. En de verdoving is plaatselijk en niet schadelijk voor je kindje.

7. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Verdoving kan geen kwaad voor je kindje.
    Idd veel drinken maar dan licht het nog aan je stofwisseling hoe snel de verdoving is uitgewerkt.
    Denk dat de volgende behandeling nog wel met verdoving is maar de laatste niet, dat is alleen maar afsluiting van de kanalen.
    Raar dat je 3 keer moet komen, vaak is het 1 of 2 keer... Zal wel flink ontstoken geweest zijn dan!

8. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ja ik had het veel te ver laten komen.
    Nu heeft hij er ontsmetting ingedaan en dichtgemaakt, probleem is nu dat die ontsmetting lekt, dus ik heb constant een medicijnensmaak in mijn mond die me misselijk maakt.
    Ik heb al gebeld om sneller terug te mogen komen, maar ik kan pas dinsdag gaan.

9. bianc

bianc Fanatiek lid

30 nov 2005
    2.251
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ai aan die vieze smaak kan je helaas niets doen...:(
    Pepermuntje nemen.. werkt ook gelijk tegen de misselijkheid..
    Gelukkig kan je di al terug komen, dan gaat hij waarschijnlijk de kanalen goed schoonmaken en dan is die vieze smaak een stuk minder hoor!
    Nu proef je EN ontsmetting EN ontsteking...
    Kan nog wel ietsje door de noodvulling heen komen maar niet zo erg als nu!
    Succes en de volgende keer eerder naar de tandarts gaan he..;)

Deel Deze Pagina