Zaterdag en Zondag..

Discussion in 'De lounge' started by Mus, Feb 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Vervelen jullie je ook wel eens op deze dagen? Pff.. ik vandaag wel! Boodschappen zijn al in huis, alles is al schoongemaakt.. wat kun je nog meer doen? Begrijp me niet verkeerd, vrij zijn van werk is altijd lekker hoor! Maar soms heb je gewoon echt niks te doen..(of ik weet gewoon niks!)

2. augustus

augustus Niet meer actief

mijn zaterdag en zondag duren echt te kort..

Soppen, markt, boodschappen, sporten, speeltuin, strijken...

Anders kom je mij ff helpen ;) :)

3. missyb

missyb Niet meer actief

Ik heb dat altijd met zondags dat vind ik meestal zo'n duffe dag, niks open en zo saai

4. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Haha, gezellig augustus! :)

Maar dat is het hem ook babylover.. moet je dan altijd naar de winkels? Het is dat we deze maand wat grote aankopen hebben moeten doen, anders had ik hoogstwaarschijnlijk ook in de winkels rondgehangen. Nu ik mezelf verplicht niks te kopen, zit ik hier op internet! :-D (ook gezellig hoor ;)) maar toch.. dan ga je al snel weer zitten snaaien (ook eigenlijk niet de bedoeling..) of ja.. Het is bijna vier uur, te laat om nog iets te ondernemen, we moeten vanavond nog op visite.. Pff.. drama! :)

5. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Lekker genieten dat je je kan ververvelen hihihi! Toen ik nog werkte (ben nu thuismama) deed ik dat ook. Sommigen vinden t zonde van de tijd, maar ik vond t heerlijk, lekker alles op t gemakkie, beetje internetten, tv kijken, bellen etc.
    En anders misschien een lekkere boswandeling maken en daarna poffertjes eten? Bioscoopje pakken? Er is genoeg te doen, maar vaak moet je even op t idee gebracht worden!
    In ieder geval prettig weekend!

6. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Ach, er is altijd wel wat te doen. De ramen buiten zijn al een tijd niet gezeemd, zou de tegeltjes in de badkamer of de wc wel eens heeeel uitgebreid kunnen poetsen, de plinten afnemen, zulk soort dingen. Maargoed, of ik er zin in heb is wat anders :)

7. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Soms wel soms niet...
    Vind zaterdag meestal saai,daarom ging ik altijd werken op die dag.
    Want als je ergens naar toe wilt is het toch te druk.
    Zondag gaan we meestal naar de kerk(een hele swingende in Den Haag)en als we een x niet gaan,gaan we samen zwemmen oid.

8. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

Jan 14, 2009
    2,641
    1
    36
    hmm

ik vind de weekenden ook vaak saai..
    Ff kijken Vandaag:
    9 uur uit bed
    11 uur naar de winkel, daar mams tegenkomen dus gelijk even bij mams wezen ontbijten.
    12.30 naar huis en huppaa schoonmaken :evil:
    vanaf 16:00 uur tot nu beetje computeren af en toe een wasje ophangen of in de droger stoppen.
    Straks: schoonouders komen
    22:00 schoonouders weg en naar bed.

Zondag:
    wakker worden
    12:00 naar mn ouders, vriend & papa gaan daar ajax feyenoord kijken.
    ik in die tussentijd vervelen
    17:00 tortillas eten bij mams
    ongeveer 19:00 naar huis
    die avond nog douchen en beetje tv kijken en naar bed.

Sommige zullen het er nog best wel druk uit vinden zien, maar ik verveel me tussen die tijden vaak zo #-o
    Ik ken niet stil zitten.. haha

Maar als ik kids had gehad had ik het wel geweten,
    lekker naar de speeltijd, play city, ballorich, dierentuin enz.

9. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Heb je geen hobby?

Ik heb eigenlijk altijd wel wat te doen. Ben soms blij als wij ff niks geplent hebben.

Vind soms wel leker hoor, lekker niks doen, op de bank hangen. Heb nu 2 kids dus druk zat. Lekker naar buiten met mooi weer met slecht weer met mijn oudste knutselen...

Filmpje kijken kan je ook doen,

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hier komt vaak visite, zaterdagmiddag en 's avonds, en zondag's gebruik ik om lekker te niksen, laptop op schoot mail beantwoorden en zp afstruinen, tekenen, muziek luisteren, ik heb altijd wel iets te doen.

en dan heb ik nu nog bij vlagen nesteldrang dus het huis is en blijft ook wel schoon :)

11. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    4,962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    Hai.

nee ik verveel me geen moment,maar dat gaat ook bijna niet met 2 kleintjes,in het weekend moet ik alles doen waar ik doordeweeks geen tijd voor heb,en op zondag ben ik altijd op het kerkhof bij mijn meisje dan poets ik haar steentje en dat is meteen al een uur of 2 dat ik verder ben.
    Maar misschien is het leuk om al bezig te zijn met ideen uitwerken voor een babykamer,want je bent bezig om zw te worden zie ik :)

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik verveel me echt nooit, ik heb eerder dat ik in het weekend tijd te kort kom, helemaal sinds Milan is geboren...

13. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    ik geniet van de weekenden.. kids zijn dan bij hun pa.. en liefie en ik hebben dan alle tijd voor elkaar... lekker winkelen, of gewoon uren lang lamballen in bed.. of knus samen op de bank met lading dvd's....
    verveel me dus nooit in de weekenden

14. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn man moet altijd op zaterdagavond werken dus dat vind ik wel saai. Overdag zijn we naar de prenatal geweest en vanavond ga ik op de bank hangen...
    Morgen moet er natuurlijk weer voetbal gekeken worden en deze week met ajax feyenoord kom ik daar echt niet tussen. Dus hier ook een saai weekend...

15. Dushi

Dushi Niet meer actief

Een enkele keer verveel ik me.
    Laatst toen ik bijna beter was en alleen thuis. Bah!

Een boek lezen is iets wat ik al heeeeel lang niet meer heb gedaan. Als ik ga lezen wil ik zeker weten dat ik het boek snel uit krijg. Zo heb ik al drie boeken waar ik halverwege in ben....

Eigen tijd is nog even een luxe hier ;)

16. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik verveel me ook niet snel.
    Mijn dochter is haar middagslaap aan het uitbouwen, en dat vind ik wel een beetje lang doen. Maar dan ga ik wat scrappen of desnoods kijk ik een dvd-tje.
    Als mijn dochter wakker is zet ik haar gewoon lekker in de fiets, of in de kinderwagen. Lekker stuk fietsen of wandelen.
    In het weekend zijn de meeste kinderboerderijen wel open!
    Maar ik beheers de kunst van het niets doen ook vrij goed hoor ;)

17. Happymam

Happymam Fanatiek lid

Feb 7, 2009
    1,251
    306
    83
    ik verveel me echt nooit in 't weekend. Regelmatig werk ik in 't weekend en m'n man zorgt dan voor de kids.
    Als we beiden vrij zijn, hebben we ook genoeg te doen.

Op zaterdag gaat de 1 met de kids naar beneden als die wakker zijn, de ander blijft lekker nog ff liggen. Beneden met de kids ontbijten, wassen en aankleden. Wasjes draaien, taartje bakken, huis opruimen, stofzuigen en tussendoor fruit eten met de kids en met ze spelen. Dan is de ochtend alweer voorbij en lunchen we met elkaar. Dan gaat de jongste 'n dutje doen, en wij ieder ons ding (auto wassen, nog ff iets poetsen, schuur opruimen, tuin vegen, enz. enz.) dochter 'helpt' 1 van ons.
    Als de kleine wakker is nog ff met z'n 4-tjes op pad, kinderboerderij/ speeltuin/ koffiedrinken bij 1 vd ouders/boodschapje doen. En dan weer eten, kids in bad, zelf douchen, koffie met 'n dvdtje en lekker naar bed.

Zondags gaat de ander met de kids op, ontbijten, wassen aankleden, daarna 1 van ons naar de kerk, lunchen, dochter naar zondagschool brengen en halen, wandelen, eendjes voeren, spelen met de kids, en dan alweer eten....die dagen zijn veeeeeeeeeel te snel voorbij!

18. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,157
    0
    0
    Twente
    vervelen? wat is dat?
    heerlijk weekend leuke dingen doen met de kids of gezellig op visite gaan

19. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    tja, wij vervelen ons ook niet hoor.
    zaterdagochtend wakker worden rond 8/half 9, dan klaar maken om naar de stad te gaan voor boodschapjes met zn 3en. we zijn dan tegen 12 weer thuis om iets te eten, daarna gaat sophie naar bed. dan of huishouden of lekker lezen of lekker op de bank liggen hmmm. 's middags lekker spelen eten en dan is het alweer avond.
    en zondag doen we vaak ook leuke dingen.
    ik wil zowiezo allebei de dagen ff de deur uit zijn geweest, zaterdag gebeurt dat altijd wel , maar soms als het ech butweer is op zondag niet.

20. Mus

Mus Bekend lid

Sep 13, 2008
    870
    11
    18
    Female
    Arnhem
    Nou nog even en het weekend is weer voorbij, gatsie (ja ookal verveel je je soms de knetter, alles liever dan weer aan het werk te moeten) Toch is vandaag ontzettend snel voorbij gegaan (met visites). Een echte hobby heb eigenlijk ik niet echt. Kan wel lekker met de hond gaan wandelen, maar ja, dan moet het wel lekker weer zijn.
    Patrieske, we zijn inderdaad al een tijdje bezig met zwanger worden, maar zolang er nog niets onderweg is, probeer ik er niet TE veel mee bezig te zijn.. anders word ik gek denk ik ;) haha..
    Maar goed, soms komt er gewoon echt niets bij me op om iets te gaan doen.
    Jullie hebben me in ieder geval wel weer fantastisch door die saaie zaterdagmiddag geholpen, hihi! ;)

Share This Page