Vanaf a.s. maandag verplaatsen ze deze soap naar 17.05! Jammer vond 18.30 wel een mooie/lekkere tijd!! Het is m'n favo serie al jaren, maar kon maar 1x per wk kijken , want voorheen kwam het altijd tussen 4 en 5 in de middag en dan was ik aan t werk. Ikke blij..kan het weer zien Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
nu kan ik niet meer kijken. ik ben pas rond 18:30 thuis. helaas weer alleen op maandag in de ochtend en in de middag. maar dan volg ik het nog. balen zeg.
Balen Chantal voor jou!! Dit was een mooie tijd, maar Rtl boulevard komt weer terug Ik mis het eerste kwartiertje denk ik voortaan, maar dat is niet zo erg..als ik maar kijken kan.
17.05? Dan red ik het wel denk ik. Werk tot 4 uur en ben een half uurtje daarna thuis. Even eten koken en dan met een bord eten zwijmelen voor de tv Is overigens de enige serie die ik probeer te volgen...
ik baal. van 1600 tot 1700 was voor mij weer de ideale tijd!! Haha mijn man komt om 1700 uur thuis en die haat atwt....
hmmm meestal heb ik tekenfilmpjes opstaan om die tijd. Dan kan ik namelijk wat rustiger koken Maar ik kan het gelukkig altijd nog 's ochtends kijken Alleen wel jammer dat ik het dan niet kan kijken zonder die irritanten belspellen er door heen grrrrr
ik volg het al een tijdje niet meer vond het altijd wel één van de beste soaps, volg momenteel een beetje te veel 8)
Gisteren bij de gyn geweest, deze vondt het beter als ik halve dagen ging werken. Komt dat even mooi uit nu!!
Balen zeg dat ze weer de tijd gaan veranderen. Vindt 18.30 z'n goede tijd. Zit anders straks precies met etenstijd Denk dat ik het dan maar elke dag ga opnemen.
ik zit momenteel in de ziektewet en ik kijk het altijd 's ochtends. is m'n mannetje net het huis uit en heb ik ook gedouched, dus met een bakje cruesli op de bank en tijdens die afschuwelijke belspelletjes de afwas en de was weg werken!
Ik vind het ook wel jammer dat het niet meer om half 7 is vond het wel een mooie tijd....maar ja het is niet anders het is en blijft mij lievelingssoap!! -X-
Ik ben er wel blij mee. En mijn man denk ik nog meer. Want ik keek de laatste tijd altijd onder het eten. Nu kan ik voor het eten kijken en is het uit voordat hij thuiskomt. Joepie! Hoef niks meer te missen!
ik las toevallig gister iets, Die acteur wat vroeger hall munson speelde, die heeft zelfmoord gepleegd. Wist niet wat ik las. Daarom is ook al die tijd een andere acteur voor die rol( helemaal geen goede acteur vind ik maar ja) Wist iemand hier iets daarvan eigenlijk?
Lieve Lana Dat wisten de meeste hier wel al. Er is een topic over geweest/opend toen het net gebeurt was, maar het is en blijft iets vreselijks. Mirre
@Lana Deze vervanger is de vaste vervanger van hem, maar wij liggen volgens mij 2 jaar achter dus die wat zelfmoord heeft gepleegd zien wij dit jaar nog terug.