Gogo's

Discussie in 'De lounge' gestart door naoual28, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    Hallo

Mijn zoon is helemaal gek van Gogo's.
    Ik zelf, Vindt er niks aan, die kinderen worden er
    alleen maar vervelend of gek van :x
    Hoe zit het met jullie kinderen?

Groetjes Fatiha

2. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    gogo's om gek van te worden.
    lelijke dingen, weet bij god niet wat ze er meemoeten...hhahhaha...
    stickerboek...gogoberg...zucht.....
    nog een week...en dan is het bij c1000 weer over...gelukkig..hihihi....

je wordt ook gek van al die kids die bij de ingang van de c1000 staat, en onderhand die gogo's uit je zak kijken....

maar ja ook mijn 2 kids zijn er gek mee....

3. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    #3 Fairy11, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    Deze blog kwam ik ergens tegen 8)

Op 14 september veranderde er voor velen het normale leven, in ieder geval dat van leraren, leraressen, ouders, ooms, tantes, vrienden, kennissen en veelal kinderen.
    Het leven van de Gogo veranderde ook, hij/zij wordt namelijk veel van eigenaar verwisseld nadat de Gogo eerst een tijdje in een zakje heeft gezeten.
    Gelukkig wel samen met de bekende Gogo Sticker….

Ook hier in huize van **** sparen de oudste 3 kinderen variërend in de leeftijd 6 tot 12 jaar de welbekende stoere, grappige, coole, lieve en natuurlijk bijzonder gewilde Gogo’s.
    Ik als Moeder van deze 3 geweldige, stoere, grappige, coole en natuurlijk lieve kinderen wordt helemaal mesjokke van deze Gogo’s.
    Wij mogen niet meer naar de C1000, nee we moeten!
    En als we dan al naar de C1000 gaan dan moet je eerst langs dranghekken om naar binnen te kunnen om vervolgens proberen je boodschappen te doen.
    In de hoop dat er geen kinderen achter je aan lopen met de vraag of ze alstublieft je gescoorde Gogo’s mogen.
    Echt, ze achtervolgen je, zijn het niet de Gogo’s zoals in het reclamefilmpje van de bekende Supermarkt,

dan zijn het wel de kinderen die geraakt zijn door die , grappige, coole, lieve en natuurlijk bijzonder gewilde Gogo’s.
    Oja, ik moet nog afrekenen, hoeveel Gogo’s zou ik hebben gescoord. Kortom hoeveel moet ik nu weer betalen voor mijn boodschappen.
    Nadat ik afgerekend heb probeer ik zo snel mogelijk mijn Gogo’s die IK gescoord heb te verstoppen, ik pak mijn boodschappen in en loop naar de uitgang………
    Weer langs die dranghekken, ik lijk wel een bekende Nederlander, ik moet dan wel geen handtekeningen uitdelen maar MIJN Gogo’s …..
    Nee dat wil ik niet, ik probeer verder te lopen met mijn zware boodschappen en word tegengehouden door een stel kinderen die niet van manieren weten.
    ZE ZIJN INGESTRAALD DOOR GOGO’S echt waar hoor, zo lijkt het…
    Kijk daar wordt ik nou bang van, dat er dranghekken moeten komen om de C1000 klanten te beschermen tegen INGESTRAALDE GOGO KINDEREN.

Eenmaal thuis zet ik een lekker bakje senseo, val bijna over een Gogo die is laten slingeren.
    Zie het stickerboek op tafel liggen, moet de resten van de opgeplakte stickers van de grond rapen en oja, ik moet ook heel goed op de Gogo’s passen want volgens de jongste van 6 kunnen ze ook weglopen.

Deze keer haal ik de kinderen van school, ik moet namelijk nog even praten met een juf en een meester.
    Juf zag er heel moe uit, ze is zwanger en gaat met zwangerschapsverlof.
    Meester zag er ook heel moe uit, alleen hij heeft last van rondvliegende, rondslingerende en op tafeltjes staande Gogo’s.
    En niet te vergeten INGESTRAALDE GOGO KINDEREN.
    Ik sta ondertussen met meester te praten over mijn 6 jarige dochter, totdat de deur van de klas word opengegooid en mijn zoon van 9 roept, Moeder……Ze is 4 Gogo’s kwijt, ze zijn gestolen en is nu wel heel verdrietig.
    Tranen met tuiten, ik probeer haar gerust te stellen maar vraag wel hoe dat kan…
    Ik moest toch op de Gogo’s passen omdat ze weg konden lopen?
    Stiekem waren ze waarschijnlijk achter mijn dochter aangelopen want anders konden ze niet gestolen worden.
    Nee, die INGESTRAALDE GOGO KINDEREN brengen ook agressiviteit en criminaliteit met zich mee…
    Dat is toch verschrikkelijk….
    Ook is er veel geld gemoeid met de Gogo’s, kijk maar eens op Marktplaats…Marktplaats - Marktplaats.nl
    En je kan ze kopen bij de speelgoedwinkel, jaha echt….Gogo CRISIS dat is het!
    Niet te geloven, die stoere, grappige, coole, lieve en natuurlijk bijzonder gewilde Gogo’s nemen ons land over…Wilders waar blijf je [​IMG]

Als ik nu weer een Gogo zie dan roep ik heel hard HELLUP GOGO’S.

4. Blaak

Blaak Niet meer actief

#4 Blaak, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
    Ow, ik dacht al wat zijn die gogo's maar dat zijn die vreselijke poppetjes van de c1000 :p

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier zijn ze nergens meer verkrijgbaar :p Wij spaarden ze ook. Maar den kdat ik me tante zeggers er maar blij mee ga maken, vind het ook ondingen sommige hebben geen eens een Face ;)

6. Fairy11

Fairy11 Fanatiek lid

14 dec 2008
    1.227
    0
    0
    Staan er net een paar kinderen bij de C1000, vraag ik heel normaal aan die kinderen of ze nog Gogo's voor me hebben want ik spaar ze voor mijn opa....had je die verbaasde gezichten moeten zien :D
    Mijn man zei al, eigenlijk moet je een paar zakjes kokos kopen, als er dan 1 vraagt om Gogo's geef je een zakje kokos, en zeg je verkeert verstaan:p

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Het moet verboden worden! ;)

Deel Deze Pagina