Hoi, Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. (Dit is de beste schatting die ik met mijn onregelmatige cyclus kan maken) Afgelopen vrijdag heb ik een echo gehad. Er was een vruchtje zichtbaar van 3,2 mm en trage hartactie. Volgens het apparaat paste dit bij 5wkn +5 (Ik dacht toen 6+2 te zijn, maar de vk gaf aan dat de echo zo vroeg ook nog niet echt betrouwbaar is.) Nu heb ik sinds een paar dagen helemaal geen zwanger gevoel meer. Ik was eerst misselijk, snel moe, had ongi-krampjes en gevoelige borsten. Nu zijn alleen de gevoelige borsten nog over. Ik maak me nu zorgen dat het niet goed gaat. (Ook door eerdere mk.) Ik heb geen bloedverlies ofzo, dus dat stelt gerust. Maar dan denk ik weer aan de mogelijkheid van een ma... Ik wil ook niet gelijk mijn vk bellen omdat ik minder dan een week geleden nog een echo heb gehad. Ze kunnen dat moeilijk elke dag doen. Ik wil er ook zeker niet om zeuren. Maar de volgende echo op 4 maart lijkt no zo ver weg. Is het zorgwekkend dat ik nu ineens geen kwaaltjes meer heb? Moet ik toch even de vk bellen? Of hoort dat er allemaal bij?
Hoi tupp, Het is waar wat je zegt het heeft geen meerwaarde om elke dag te kijken. DIt houd een evt miskraam niet tegen. Hoe moeilijk het ook is. Dat je ineens niets meer voelt kan ook een beetje tussen de oren zitten omdat je er nu erg angstig voor bent. Houd moed! vertrouw op je lijf! Imke