gisterenavond heeft me vader een grote pan nasi met kip enz klaargemaakt. Heb ik in een bak mee naar huis genomen en toen het afgekoeld was in de koelkast gisterenavond gezet. Nu vraag ik me af tot hoelang kan ik dat in de koelkast bewaren? moet ik dat vanavond opeten? of is het morgen ook nog mogelijk zonder dat ik er ziek van word? bedankt alvast
Je kunt het morgen ook nog wel opeten. Je had het gisteren ook in de vriezer kunnen doen, dan is het nog langer houdbaar.
heb het niet in de vriezer gedaan want was de bedoeling om vanavond te eten. Maar is wat tussen gekomen vandaar dat ik het dan morgen wilt eten
Verse eigengemaakte nasi kan je echt wel een dag goed houden in de koelkast. Die van de chinees zou ik daarin niet vertrouwen. Eet ze!!!
Uiterlijk morgen als het je vandaag niet lukt. Ik bewaar t nooit langer als 1 dag, volgende dag opeten of weggooien...
Je kan het morgen ook nog eten hoor, het staat tenslotte in de koelkast. Als wij pasta's of nasi eten, eten we dat zowiezo altijd 2 dagen, met 1 dag ertussen.