Ik speel al een tijdje Happy harvest en zag hier een aantal topics voorbij komen waar er vragen gesteld werden over dit spel op hyves. Ik ben een site tegen gekomen waar de uitleg staat van dit spel. Misschien hebben jullie er ook iets aan, ik ben een stuk wijzer geworden.
Ik weet wel hoe het spel werkt maar ik vraag me af hoe iedereen zo snel aan die bbq komt, ik krijg de spullen maar niet bij elkaar, moet wachten tot ik cadeautjes krijg van vrienden.
tip: om credits te krijgen om te kopen! (hou er wel rekening mee dat je mail na mail van ze krijgt, ik gebruik daarom mijn hotmail) klik op koop credits als je dan iets naar beneden gaat kun je enquetes invullen (of filmpjes bekijken) voor credits... van sommige enquetes krijg je direct de credits, bij sommige moet je een dag of wat wachten en sommige krijg je helemaal niet.... ik speel dit spel ook via ibibo.com... je kunt bijna alles kopen met je "gewone" geld... (ik log dan in via mn facebook account)...
krijg elke dag gemiddeld 20 kados. En stuur zelf ook elke dag na die 20. Dan heb je zo alles bij elkaar. Op hyves via hh is ook een forum met uitleg,klachten noem maar op