Inplanon en tog zwanger?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mommyof2, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommyof2

    mommyof2 Lid

    4 mrt 2011
    65
    6
    8
    NULL
    NULL
    hallo ik heb 2 maanden na de geboorten van mijn 2de zoontje een in planon laten zetten die zit er nu zo en 6 maanden in. maar zins een week of 2a3 heb ik het idee dat ik soms plopjes voel(en steeds vaker) en het lijkt erg op de 1ste bewegingen van mijn 1ste 2 kindjes in de zwangerschap ik heb veder geen kwaaltjes behalven moe zijn en ik ben er dus ook niet 100 procent zeker van dat het niet me darmen zijn. ik heb 2 testen gedaan maar die waren alle 2 negatief. nou vraag ik me af kan k ondanks me inplanon meschien tog zwanger zijn ? en kan het zijn dat het inplanon invloed heeft op een zwangerschaps test ?

    mvg shirley
     
  2. mommyof2

    mommyof2 Lid

    4 mrt 2011
    65
    6
    8
    NULL
    NULL
    ps. heb ook een duizelig gevoel af en toe meschien kan dat er ook nog mee te maken hebben;)
     
  3. Ineke

    Ineke Verloskundige

    15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Mommyof2.

    Er is helaas geen anticonceptie middel wat 100% betrouwbaar is.
    De plopje kunnen inderdaad je darmen zijn maar ook een baby.
    Als jij het idee hebt dat je leven voelt, betekend dat je al zo rond de 4 maanden moet zijn. Dan is het HCG alweer aan het dalen, dus kun je negatieve testen hebben terwijl je wel zwanger bent.

    Ik zou naar de huisarts gaan en vragen of die aan je buik voelt. Zou je namelijk voorbij de 12 weken zijn is je baarmoeder voelbaar.
    En anders een echo laten maken.

    Succes.

    Groetjes Ineke.
     
  4. mommyof2

    mommyof2 Lid

    4 mrt 2011
    65
    6
    8
    NULL
    NULL
    heel erg bedankt voor je reactie ik zal zeker contact op nemen met mijn huisarts ;) groetjes shirley
     

Deel Deze Pagina