Ik dacht: eens even een luchtig topic tussendoor. Heb wel even zin in lachen. Hebben jullie (vroeger) weleens een blauwtje gelopen? Ik zelf wel. Ik besloot op mijn 17e de stoute schoenen aan te trekken en de jongen die ik leuk vond dat maar eens te vertellen. (Ik wilde graag een relatie met hem.) Hij vond mij ook wel leuk, maar.... blablabla. Hij wilde geen relatie met mij. Ik zo'n kop. Kon wel door de grond zakken. En achteraf ben ik blij dat het nooit wat geworden is. Anders had ik misschien ook niet mijn huidige man nu leren kennen. Vandaag las ik een krabbel van een vrouw op de hyves van mijn vrijgezelle broer, waarin ze schreef dat ze het erg lief van hem vind dat hij koffie bij haar wil komen drinken, maar dat ze het graag alleen bij hyves wil houden. Moest er stiekem wel een beetje om lachen. Maar tegelijk vond ik het ook sneu. Hij heeft een verstandelijke beperking en wil dolgraag aan de vrouw. Maar heeft iemand van jullie weleens een blauwtje gelopen vroeger?
Nee eigenlijk niet,, wel zelf iemand een blauwtje laten lopen op de kermis, die was met mij aan het sjansen en dacht dat ik vrijgezel was, maar toen kwam mijn vriend er opeens bij staan, en weg was die jongen....
nee, ik was vroeger veels te verlegen om blauwtjes te lopen ze kwamen wel naar mij als ze mij leuk vonden ... dat was meer mijn strategie
Ik was zelf ook erg verlegen vroeger hoor. Dus des te knapper dat ik het toen durfde te gaan vertellen tegen hem.
hmm yep en een harde ook hahahha. Was aant sjansen met een kerel op een verjaardag super leuk.. ging er ook op in dus nou ja he zegt hij het einde van de avond. ja was erg gezellig meid maar ik ben homo.. oepssss hahahahaahha
Hm alleen op de basis school, was een best schaap maar ben zeer goed op gedroogd, er zijn wel veel mannen en vrouwen die een blauwtje bij mij liepen, ben trouwens gewoon hetro haha Heel erg maar ik kon elke man krijgen die ik wou en nog steeds hihi heb alleen de beste al!
Ik was nogal verlegen vroeger, maar flirten ging me altijd goed af. Vooral met de jongen van (jaja) de groentenboer. Al mijn moed verzameld, een leuk kaartje gemaakt, gegeven en gemaakt dat ik wegkwam. Krijg ik in de loop van de avond een sms je dat hij een ander leuk vind. Het is achteraf nog een leuke vriendschap geworden, maar god, ik durfde echt het winkelcentrum niet meer over toen, dan kwam ik elke keer voorbij die winkel.
Ik durf je te verzekeren dat je echt niet elke man kan krijgen die jij wil! Denk dat er miljoenen zijn die er niet aan moeten denken.(buiten homo's om dan ) Sorry, maar daar gaan me de nekharen altijd van rechtop staan. Ontopic: Nee volgens niet.......... Ze moesten maar naar mij toe komen, ik was niet zo happig.
Ooh jaa en wat heb ik achteraf lopen janken zeg! Was denk ik een jaar of 13/14....smoorverliefd om een jongen uit m'n vriendengroepje. M'n vriendinnen hadden het laten doorschemeren bij hem en het kwam er op neer dat hij mij ook wel leuk vond. We zaten met z'n allen op een dansschool en zaterdagavond was er altijd een soort van dansavond, waar je "vrij" kon dansen. Die avond zou het gebeuren, we hadden paar keer gedanst etc etc. Tot het schuivelnummer...stond hij ineens met een ander meisje te zoenen ..... Ik voel me nog steeds heul zielig!
Ow ja...maar één, maar een best erge Ik had naar mijn idee constant sjans met een jongen op de universiteit. Ik vond hem eigenlijk niet zo knap, maar hij had wat aantrekkelijks. Hij keek áááltijd naar mij, lachte wat schaapachtig en kreeg een rooie kop. Hij zei ook atijd "hoi" Ik was er dus zeker van dat hij mij meer dan leuk vond. Ik durfde hem niet aan te spreken, dus heb hem een kaartje gestuurd (adres opgezocht in almanak -hihi triest eigenlijk...-) met de vraag of hij een keer met me uit wilde. Paar dagen later, telefoon: "hoi, bedankt voor je kaartje. Ik vind het heel leuk, maar ik heb al een vriendin" Dus ik: "........oh.....ok......" Maar hij zei dat hij toch best een keer met me uit wilde, als ik dat ook leuk zou vinden. Nou, uhm...nee dank je, laat maar.... Oeps
op de middelbare school!!ik was helemaal hotel de botel pff zeg.. ik met me grote mond naar m toegestapt en gezegd hoe ik erover dacht. hij werd rood moest lachen en zei je bent wel leuk maar me maatje is al gek op je.. stond ik dus met lege handen want dat maatje was niet leuk
Nee geen echte blauwtjes, maar ben wel 1 keer een beetje op mijn hart getrapt. Ik had een paar keer gezoend met een jongen en we konden het goed vinden met elkaar, maar toen ik vroeg of hij iets serieus wilde, wilde hij dat niet. Maar goed, zo heb ik zelf ook vaak genoeg jongens op hun hart getrapt... Niet iets om trots op te zijn, maar ik denk dat het erbij hoort, zeker in de puberteit.