Hallo, wie weet waar je online een agenda aan kan maken? Het gaat erom dat die dan via mail (of sms) een alarm geeft als er bijv iemand jarig is, er wat betaald moet worden etc.. Iemand een idee of daar een site voor is? Alvast bedankt!
Ik heb een smartphone (android) en daar zit een agenda op (die via een google account ook synchroniseert via internet met de telefoon van mijn man) en daar zet ik dus ook van alles in waar ik aan moet denken. Maar weet niet of je een smartphone hebt . Op internet kan ik de agenda ook inzien.
Ik zat ook even te kijken en wat wij gebruiken kan blijkbaar ook via meldingen via sms of mail. Even googlen op google calendar.
Wij gebruiken ook de agenda van gmail. Erg handig; de agenda van Eevieman zit er ook aan gekoppeld en we hebben zelfs n agenda voor J eraan kunnen hangen. Erg handig, maar dat is t vooral als je n smartphone hebt....
Hier ook. Wij hebben wel aparte kleuren in de agenda's want mijn man zijn zakelijke afspraken staan er ook in en die hoef ik niet te zien. Bij een afspraak wat voor ons beide van belang is nodig ik hem uit via zijn e-mail en de afspraak komt dan gelijk ook in zijn agenda op zijn smartphone.