wie praat mij moed in? Ik moet naar de tandarts om een vulling te vervangen! Twee jaar geleden ook gedaan toen heb ik drie weken met pijn gelopen omdat mn tand en de vulling heel erg aan elkaar moesten wennen. Help..ik ben bang
Nou meid, je moet maar zo denken, als het gebeurt is ben je dr vanaf. Ben zelf ook als de dood, maar ben wel altijd blij als het gebeurt is... sterkte..
klein prikje in je mond.. en je bent de eerste twee uren prima verdoofd. En daarna moet je er maar niet meer aan denken, het komt vast helemaal goed!
och meissie toch. Heel veel succes en idd een klein prikje en je bent lekker verdoofd. Lekker rustig aan doen dadelijk. Liefs, Duveldraakje
Ik heb vorige week nog een vulling laten vervangen, geen pijn gehad. Heeft de tandarts gezegd dat het kan voorkomen dat de tand en de vulling aan elkaar moeten wennen? Is er niet een zenuwtje geraakt tijdens de behandeling, die daarna pijn deed? Bespreek het iig met je tandarts, misschien weet die een oplossing?
Het hoort in principe niet hoor dat je dan nog pijn hebt. Ik zal het als ik jou was nog even tegen de tandarts vertellen, zodat hij goed oplet dat het nu niet gebeurt.
ik had er met de grijze vullingen nooit last van hoor! Maar sinds die witte vullingen heb ik het steeds.
kan kloppen,die witte vullingen zijn wel mooier,maar vaak ook gevoeliger en ze gaan niet zo lang mee als die grijze