Ik ga maandag met mijn zus een nachtje naar een hotel in Scheveningen. En wij zouden dan ook graag even naar de Haagse markt willen. Is er iemand die weet op welke manier wij daar het makkelijkste kunnen komen? Met auto? Of openbaar vervoer? Aangezien wij nooit met openbaar vervoer reizen, hebben wij geen OV pas.
Er is een parkeergarage volgens mij letterlijk onder het marktterrein. Maar ik raad je aan om in den haag zoveel mogelijk de tram te pakken ipv de auto. Met de auto bij t centrum is gedoe en de trams hebben een heel goede dekking en rijden vaak. Meerdere trams komen er langs, kijk op 9292.nl. een htm dagkaart kost 7.10, een 3 dagen kaart 18 euro, voor onbeperkt in het stadsvervoer reizen. Overigens is de markt niet zo boeiend dat ik er een deel van je minibreak aan zou besteden.
Tram 11 die rijdt van scheveningen naar haagse markt en weer terug. Maar zoals hierboven al aangegeven zou bezoekje haagse markt nou niet bovenaan mijn lijstje staan eerlijk gezegd.
Thanks voor de info. Dat dachten wij al dat het niet handig zou zijn om bij t centrum te gaan parkeren.
Is dat hetzelfde als megastores in Den Haag? Wij hadden het idee al om op de dinsdag naar overdekt winkelcentrum te gaan. Ook omdat het weer niet zo denderend is. Of zijn daar meerdere overdekte winkelcentrums?
Of zou het leuker zijn om op terrasje te gaan zitten maandagmiddag aan zee. Maar wij zijn bang dat het daarvoor te koud zal zijn.
Ik zou de haagsche markt overslaan. Neem een kijkje in de nieuwe westfield mall, dat is echt heel leuk. De megastores is een mislukte woonboulevard
geen idee of ik tips voor je heb want ik ben meer een natuurmens ookal heb ik zelf jarenlang in Den Haag gewoond. Ik zou een bezoekje brengen aan de grote markt omdat de terrassen eindelijk weer open zijn en ik hen een warm hart toedraag. Ook vind ik zelf de piet heinstraat en de prins hendrikstraat leuk om doorheen te slenteren hoewel ik niet weet welke winkels er momenteel nog open zijn / bestaan. Mocht je ook van de natuur houden dan zijn het westduinpark en het oostduinpark echte aanraders.
Ah, duidelijk. Dan moeten we die niet pakken. Als ik verder google dan kom ik uit op Westfield Mall. Bedoel je die misschien?
Meeste terrassen hebben heaters of vuurkorfen en dekentjes beschikbaar. Denk niet dat je het snel té koud zal hebben.
Ja hoor, wij houden veel van de natuur. Wonen trouwens ook in een prachtig natuurgebied. Doen heel vaak leuke dingen met onze kinderen van 11 en 14. Met koningsdag gefietst door de natuur in drenthe en een picknick meegenomen! Maar, omdat wij geen grote stad in de buurt hebben, vinden wij het nu juist eens fijn om dat mee te maken
Dan denk ik dat we deze combi dinsdag gaan doen. Lekker rondlummelen in die Mall en terrasje daar pakken! En is het dan wel handig om met de auto daarheen te gaan? Beetje makkelijk parkeren in garage ofzo?