Efteling

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kikker, 2 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker

Kikker Lid

12 sep 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Hallo!

Ik ga in april met mijn klas op schoolreisje naar de Efteling. Ik ben dan 14 weken zwanger. Nu, met bijna 11 is er van een buikje nauwelijks sprake, ik ben afgevallen door de erge misselijkheid... Dan zal er ook nog wel niet veel zijn! Maar nu vraag ik me af: mag ik in achtbanen e.d.? Overal staat dat zwangere vrouwen dat niet mogen maar mijn collega's zeggen dat dat is als je buik niet meer in de veiligheidsgordel/balk past. Kan het geen kwaad al dat geschommel?
    Mijn zwangerschapis namelijk een wondertje aangezien we ICSI zouden starten vanwege mijzelf (POF) en mijn mans zaadkwaliteit.

Groetjes, Kikkerjuf

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

het gaat inderdaad om de veleigheidsgordels die niet om een zwangere buik mogen, die kunnen dan minder goed passen. Verder dekt de efteling zich gewoon in, dat ze nooit aansprakelijk kunnen worden gesteld voor eventuele problemen.
    Zolang je nog geen buik hebt, en in jouw geval komt je baarmoeder bij 14 weken net boven je schaambotje uit, kan het eigenlijk helemaal geen kwaad. Maar bedenk gewoon zelf wat je wilt en waar jij je prettig bij voelt!

Mirjam

Deel Deze Pagina