Mijn vriend heeft onwijs veel last van zijn kies. 2 weken geleden is hij geweest en toen had die tandarts een kanaalbehandeling gedaan, maar hij moest nog een stukkie en daar kon hij op dat moment niet bij. Dus die kies weer dicht en nieuwe afspraak gemaakt. (vond ik al vreemd dat hij er niet bij kon) Dus een week later weer terug en toen begon de tandarts aan de andere kant? Dus mijn vriend zei al dat het de verkeerde kant was. Maar volgens de tandarts was het wel goed. Even later was het dus toch niet goed en had de assistente het verkeerd ingevuld. Dus die kies maar half afgewerkt. Nou had hij weer een afspraak op 22 juni staan. Maar gisteren deed zijn kies dus behoorlijk zeer. En vandaag werd dat erger. Dus hij heeft het geprobeert met een paracetamol, maar aan het eind van de dag werd het alleen maar erger. Ik zei ik ga de tandarts bellen. Kreeg een bandje met als antwoord dat ze op vakantie zijn tot 19 juni. Moest de dokters centrale bellen. Ik leg het verhaal uit aan die dame en die zei dat we eerder hadden moeten bellen??? Ik uitleggen dat hij het nog wou proberen. Maar dat het toch echt niet ging met paracetamol. Maar die vrouw deed echt moeilijk, maar we zouden binnen een uur terug gebeld worden. Maar ze zei er nog wel even bij dat we 250 euro mee moesten nemen, omdat het dus gelijk betaald moest worden... Ik vind dit echt belachelijk!!! Die tandarts maakt een fout (eigenlijk die assistente) en nu moeten we maar ff 250 euro mee nemen omdat mijn vriend onwijs pijn in zijn mond heeft... Ik zei dat dus tegen mijn vriend en die heeft gelijk terug gebeld en gezegd dat hij het wel uit zou zingen met paracetamolletjes. We vinden het gewoon een dure grap! We hebben best een dure verzekering en dan krijg je dit???? Stel je toch voor dat er mensen zijn die echt helemaal geen geld hebben en in het weekend dus vreselijke pijn hebben. Kan je gewoon niet terecht. Vind het echt onwijs belachelijk. Ben er ook best woedend over!!! (lekker lang verhaal, maar moest dit echt ff met jullie delen) ( is trouwens mijn 4.000e berichtje al )
jeetje, wat raar!!! ik zou er werk van maken. het zit jullie ook niet mee he, er gebeurt van alles bij jullie, ik hoop dat het goed komt! sterkte voor je mannetje!
is idd wel een erg grove fout ja van de tandarts!! maar het is wel normaal dat je bij een spoeddienst direct contant moet betalen...is overal... je krijgt dat wel terug van je verzekering binnen 14 tot 30 dagen. maar ik zou wel gaan, als die ontsteking verder gaat ben je daar niet klaar mee, kan de andere tanden/kiezen aantasten en dan moeten die ook een kanaalbeh. krijgen, de meeste verzekeringen vergoeden niet veel kanaalbeh. zijn best prijzig en je verzekering heeft meestal een max. bedrag per jaar. succes ermee, blijft altijd klote kiespijn, zeker bij een spoeddienst!!
Ja das echt waardeloos, wij hebben het ook al een paar keer mee gemaakt. Precies pijn in het weekend, nou trek je knip maar open. Ik weet echt wat kiespijn is, das zo klote en dat doet zo zeer!!Je loopt tegen de muren op. En idd, als je die centen niet hebt liggen heb je gewoon pech!Het is echt asociaal geregeld allemaal!
jeetje dat is toch ook wat , ik heb het een paar weken gelden ook gehad . Maar wij hebben hier in alkmaar en omgeving weekend tandartsen , en die moet je ook gelijk betalen , maar dat viel wel mee ik moest 32 euro betalen . maar hij heeft alleen gekeken en penceline gegeven . sucses met je mannetje yvonne
Ooievaar, Ja belachelijke tandarts!!!! mijn man heeft ook een keer in het weekend hulp nodig gehad met wortelkanaalbehandeling, maar laat hem dit wel doen, als het gaat ontsteken ben je echt nog veel verder van huis!!! stom dat je alles meteen contant moet betalen, anders zou ik de pinpas gewoon zijn vergeten, en vragen om een rekening.... Zekers meteen een dikke klacht doen bij je eigen tandarts, De rekening krijg je toch wel terug van je verzekering. maar laat je man wel naar die tandarts gaan, ik heb eens iemand gezien met een ontstoken kies, en een hele bolle wang, nou dan wil je niet lachen!!!! SUCCES voor je man.
Hij is gisteren niet meer gegaan. Vandaag kan hij een vervangende tandarts gaan bellen. Als het goed is vanaf half 9 Zijn eigen tandarts is er niet. Maar mijn mannetje heeft vannacht behoorlijk veel last gehad. Maar vanmorgen ging het iets beter. Ik zei je gaat wel de tandarts bellen hoor. Hij is heel eigenwijs met dit soort dingen en wil liever zijn eigen tandarts afwachten. Maar hij gaat bellen. Dus ben benieuwd of hij dan ook gelijk moet betalen....
Mooi klote dat alsnog zijn eigen tandarts er niet is! Heel eigenwijs maar hij moet gaan hoor!!!! Zit m maar achter z'n broek aan!! Groetjes
Kan me aan de ene kant wel voorstellen dat jij bij een vreemde tandarts direct moet betalen. Jullie verzekering heeft maar 1 tandarts vermeldt staan en dat is jullie eigen. Deze tandarts heeft er dan een hoop rompslomp mee om z'n geld te krijgen via de verzekering. Hopelijk kan de vervangende tandarts iets voor 'em doen!
klopt dan wordt je gewoon niet geholpen dit had een kennis van mij vorige week werdt gewoon naar huis gestuurd met zijn pijn, want hij had dat geld niet gelukkig zijn ze hier niet zo moeilijk mijn mannetje moest ook na een kies getrokken te hebben die ontstoken raakte en ja je raad het al altijd in het weekend steekt zoiets op kreeg netjes een nota een paar dagen erna die wij doorgestuurde hebben naar CZ gelukkig werdt hij wel geholpen , snap ook niet waarom ze dit doen is idd belachelijk voor woorden je zult het maar niet hebben lekker he al die regeltjes nu, vroeger was het totaal geen probleem werdt gewoon rekening doorgestuurd naar je eigen verzekering
Inderdaad deb, vroeger was het nooit geen probleem en moet je nu zien. Hij kan trouwens om kwart over 12 terecht en hij moet gelijk betalen. Nou ja het is dan niet anders zei hij. Hopelijk kunnen ze wat voor hem doen.. Hij denkt zelf dat ook zijn verstandskies in de weg zit. Nou lekker dan...
rekening naar je eigen verzekering sturen niet vergeten hoor dan heb je het zo weer terug hopelijk is die straks van zijn pijn af want pijn in je mond erger bestaat er bijna niet
Wat een rare tandarts van jullie zeg. Is toch zijn vak om mensen met dit soort klachten te helpen. Had zeker geen zin om in het weekend te werken. Klopt inderdaad ja dat dat handen met geld kost. Mijn vriend had het 2 weken geleden op vrijdagnacht kwam het opzetten. (hele nacht aan het spoken geweest) Dus moest van mij zaterdagmorgen de tandarts bellen,s'middags kon die tercht. Kanaalbehandeling gekregen en een rekening van 100 euro!!!!!! Erg veel geld weer hoor. Maar konden wel weer lekker slapen!!!!!!!!!!!!!!!!
oh dat is vervelend he!!!Ik heb het zelf rond de kerst gehad dat ik last kreeg van pijnscheuten in mijn mond.blijkt dus dat ik vroeger een keer hard op mijn tanden ben gevallen en dat de zenuwen aangetast zijn.ben er mee naar de tandarts gegaan en kon zo ff 201,30 neerleggen!!!maar ik bleef pijn houden.toen werd me verteld dat als het op de maandag niet over was dat ik dan weer moest komen.dus ik die dinsdag bellen,moest ik maar in onze stad een tandarts vinden die het wilde doen want die ander had geen tijd!!!!ondertussen dronk ik maar rum omdat het niet te harden was(tandarts zal wel denken dat ik drankverslaafd was haha)dus na veel gebel eindelijk een tandarts die me onder veel gemompel wel eens wilde bekijken,schijnt die andere tandarts de verkeerde zenuw eruit gehaald te hebben!!!tja en toen kreeg ik weer een mooie rekening die ik gelijk maar bij de menzes heb gebracht!!later telkens naar mijn eigen tandarts(die mooi bruin terug kwam van zijn vakantie)grrrrrr!!!!! en ik geloogf dat ik met bijbetalingen ondanks wat ik vergoed kreeg ongeveer 150 euro zelf kon ophoesten!!!en hij is nog niet klaar want hij moet de noodvullingen er nog uihalen!!!! ik hoop dat jouw mannetje snel geholpen word!wens hem sterkte(en jij ook sterkte he!!) liefs maloeke
Mijn vriendje is heel eigenwijs...grrrrrrr Ik vroeg hoe het was gegaan zegt hij dat hij niet geweest is. Wattttttttttt??????????? zei ik.... Hij had geen last meer. Oh wat is hij toch erg... Ik heb gezegd dat hij niet moet zeuren als hij weer last krijgt. Maar hij had helemaal geen last meer en wou afwachten tot zijn eigen tandarts weer terug is.. Mannen!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrr
Haha... mannen ..inderdaad! 'k Vind het hele "meteen-betalen" verhaal wel te belachelijk voor woorden!!