Hallo Allemaal, Ik heb een foto van mijn zoontje Tim ingestuurd op een web-log. Er waren 2 voor- rondes en deze week word de finale gespeeld en deze loopt nog tot 28 mei. Dan zal de grote winaar uit de bus rollen... Het is al te gek dat hij de finale heeft gehaald. Hij staat op het moment 2e Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om even op hem te stemmen? Tim staat op de foto en zit in een hobbelpaard. Links op de site staat een poll en je kan hem een digitale knuffel geven. Dit kun je doen door onder de foto op reacties te klikken. Alvast harstikke bedankt allemaal. >>> www.babyvandemaand.web-log.nl
Dank jullie wel De tussenstand: Wie word baby van de maand MEI Noa [41.3%] Tim [34.7%] Tom [17.4%] Joey [6.6%] Stemmen: 758
Hoi, Ik heb op Tim gestemd, hij staat nu tweede met 35 procent, Noa staat eerste. Succes, groetjes Senna
heb gestemd! wat een scheetje zeg! maarrre die noa gaat ook goed in de poll! dus er moeten er hier ook nog wat meer stemmen! hi hi
Harstikke bedankt allemaal. De stand is nu: Noa [40.4%] Tim [37.1%] Tom [16.4%] Joey [6.1%] Stemmen: 835 Dus het word erg spannend. Het klopt dat als je er tekst onderzet je dit niet direct ziet, pas bij de volgende digitale knuffel laat die het zien. Alleen een tekste typen onder de foto (bij reactie) telt ook niet als stem. Je moet dus echt Tim aanvinken bij de poll Links bovenaan de site Nogmaals heel erg bedankt en tof dat jullie allemaal zo massaal stemmen.
Heb ook effe gestemd,dit is de stand: Noa [40.9%] Tim [37.9%] Tom [15.3%] Joey [5.9%] Stemmen: 915 Grts Lucia