Pas las ik hier dat mensen met het blote oor op de buik het hartje konden horen. Natuurlijk in het eind van de zwangerschap, maar vanaf wanneer? Iemand hier ervaring mee? Lijkt me super
volgens mij vanaf een week of 28 / 30 lukte dat hier... Maar ik moet bekennen dat ik het niet goed meer weet. Verder was het toen 1x raak , maar vaak genoeg daarna niet. Dus het was wel mazzel hebben die keer dat m'n man het hoorde. Beebje moet echt goed liggen en het moest erg stil zijn verder...
is hier helaas nooit gelukt, ook niet met stethoscoop ofzo..helaas..maar ach bij de VK hoorde ik het wel dus dat was elke keer weer een leuk vooruitzicht
Ik hoor ook niks hoor, en ik ben al meer dan 37 weken zwanger, dus ik betwijfel of het nog gaat komen. Mijn vriend hoort het ook niet als 'ie z'n oor op m'n buik legt. Maar het is nu idd wel elke keer extra leuk om het bij de vk te horen!
mijn man heeft het hartje ook nog helemaal niet kunnen horen en hij legt toch wel een paar keer per week zijn oor op mijn buik. jammer maar hij/zij laat zich des te harder voelen!
Bij ons wel gelukt! Een paar keer al, maar ook pas vanaf een week of 34. Ligt er ook maar net aan hoe de beeb ligt.
Idd op t eind. Ik heb t met de first sounds (angelsound) wel gehoord vanaf week 23 en week 26. En t ligt er natuurlijk ook aan hoe de baby ligt en t vruchtwater en placenta.
Hier kon mijn mannetje het vanaf ongeveer 30 weken met het blote oor op de buik horen. Het moet dan wel echt stil zijn verder.
ik ben sinds gisteren 28 weken (mijn banner klopt niet helemaal) en volgens mijn week tot week boekjes moet het vanaf nu kunnen. alleen mannetje is alleen nog maar aan het werk geweest dus nog niet geprobeerd..
met dat wc rolletje lukte bij ons niet hoor. Wat ik al schreef pas vanaf ongeveer week 34 ofzo, maar dan wel met 'het blote oor'
hier lukt het ook niet met blote oor en ook niet met wc rolletje mijn man legt regelmatig zijn hoor op me buik maar hij zegt ik hoor van alles maar geen hartje, alleen het grappige is als hij zijn hoofd op me buik legt begint de baby onwijs te trappen haha