Hallo! Ben sinds vandaag ook eigenaresse van een smartphone (alhoewel het een simpele is voor de die-hards ) Nu heb ik een vraag: hebben jullie een compleet (leren) hoesje om je smartphone of alleen zo;n harde achterkant?
Compleet. Van voor naar achteren beschermd tegen krassen, vallen, stoten enz.. Besteld op internet. Special voor de Samsung note..
Ik vraag me af of zo'n flipover niet continu in de weg zit? Als je ;m dan openklapt, heb je steeds zo;n flapje bungelen.
Hier ook een cover. Hij gaat als een boek open. Als ik bel klap ik hem helemaal om. Heb hem voor een tientje van ebay gehaald.
Flip over hoesje dus voor de voorkant en de achterkant. Van leer , anders red mijn Iphone het niet ben ik bang
Ik ga er nog achterkomen of dat vervelend is. Maar waar ik anders bang voor ben is dat er allemaal krassen op het scherm komen of dat ie op een andere manier beschadigd raakt. Dat vind ik zo zonde.
Hier ook volledig, vond het bij het begin ook niks maar ben anders echt bang dat iemand hem hier laat vallen en er meteen een barst in zit (samsung galaxy 3). En nu weet ik niet anders.
Hier een cover, vond zo'n compleet hoesje heel irritant, had hem er vaker af en thuisliggen dan eromheen
Ik heb ook een leren pouch. Als ik hem niet gebruik zit hij daar in. Ik Vind het erg handig! Ik ga ook nooit zonder die pouch de deur uit
Ik heb beide haha. Een harde cover, en als ik de deur uitga doe ik hem hierin: Michael Kors Clutch Case Wallet voor iPhone - Apple Store (Nederland)
Ik had een flipover en die vond ik ideaal, behalve dat hij a snel kapot was. De rand waar hpje hem in klikt zat niet helemaal rondom het toestel, maar alleen in de hoekjes. Eén keer laten vallen, hoekje afgebroken, telefoon donderde er steeds uit. Ik denk dat je dit probleem minder snel hebt met een flipover waarbij de rand wel helemaal rondom zit. Maar die heb ik voor mijn telefoon niet kunnen vinden. Nu dus zo'n flexibele achterkant die er altijd omheen zit. En als ik de telefoon niet gebruik, zit hij in zo'n pouch. Ik vind het niet zo'n fijn idee om hem alleen met de backcover in mijn tas of jaszak te doen, omdat het schermpje dan niet beschermd wordt tegen krassen.
Ik ben heel blij met mijn flip over. En dan vooral omdat hij nu niet zo glad meer is dat hij steeds uit mijn hand en zak viel.
ik helemaal niks, gsm is een jaar oud en ziet er nog heel goed uit. ik vind hoesjes en cover irritant, er is wel zo een folietje op het scherm maar die zat er al op en is niet zichtbaar. sony xperia s ik doe sunny (zo heet hij) wel altijd in mijn broekzak met het scherm naar mn been gericht
Ik heb ook gekozen voor een flip over omdat mijn smartphone de beste bescherming nodig heeft (iPhone 5). Het is even wennen met het bungelend flapje maar het is beter dan beschadigen.