Hi, Weet iemand toevallig hoe het zit met de zorgverzekering van tandarts als je jaren niet geweest bent. mn man heeft aanvullende tandverzekering, betaalt daar elke maand voor, maar is jaren niet naar tandarts geweest. (Heb genoeg aangedrongen zucht) Nu is gisteravond een complete tand (met wortel ) uitgevallen, dus om verdere problemen te voorkomen...... TJa het moet natuurlijk sowieso gebeuren, maar wel handig om te weten.... Denk misschien weet iemand hier dat.
Mijn man had een aantal jaren geleden hetzelfde en de kosten werden desondanks geheel vergoed. Hij was bijna 10 jaar niet geweest ivm extreme angst voor de tandarts.
TreesWelke verzekering? Hier CZ Tja angst voor de tandarts..... En voordat hij DAT durfde toe te geven..... Nu moet hij wel.....pfffff...
Ik was ook een aantal jaar niet geweest, en heb een aanvullende tandarts verzekering, en alles vergoed gekregen. nu ga ik al een aantal jaar weer 2x per jaar. hier trouwens vgz
Hier geeft hij het eindelijk wel toe, maar inmiddels is hij alweer twee jaar niet geweest. Volgens mij zaten we toen bij fbto. Wij wisselen elk jaar van verzekering dus ik weet het niet 100% zeker. Zou het ook niet in de voorwaarden van je verzekering staan?
DAt is zonde zeg..... Ben benieuwd zo afspraak.... Zelfs de assistente zei , jee"...... Dat heb ik maar niet tegen man gezegd.... Hij is. Nerveus.... Logisch...
Gewoon even de polisvoorwaarden checken? Ik was ook een tijdje niet geweest maar hier werd alles gewoon vergoed maar ben ook bewust gegaan voor een zorgverzekering die iedereen accepteerde voor tandverzekeringen omdat ik wist dat er wat behandelingen nodig waren.
Ik was jaren terug ook 5 jaar niet geweest. Geen probleem met vergoeding, kreeg gewoon dat vergoed waar ik recht op had. Dit was bij menzis.
Ik heb ook eens een keer 2 jaar die stoel gemeden, maar toen ik wel moest ben ik ook weer trouw blijven gaan en heb ook alles vergoed gekregen. Ik zit bij het VGZ en heb een behoorlijk uitgebreid pakket Als er een complete tand/kies uit isgevallen, zou hij best wel eens een heel vervelend tandvleesprobleem kunnen hebben.
Sinds de tandartsverzekering uit de basis is gegaan (direct volgens mij) maakt het bij de verzekeraars die ik ken niet uit of je wel of niet een gesaneerd gebit hebt. Volgens mij wordt daar in een aantal gevallen om gevraagd bij het afsluiten van een tandartsverzekering, verder niet...
Ik zou gewoon even je verzekering bellen, dan weet je het zeker.. Maar idd, het klinkt niet best dat er een tand compleet is uitgevallen..