Voor onze trouwdag kregen wij 2 fletcher bonnen. We hebben geboekt we gaan nachtje naar thorn maken er 2 dagen gelijk van. Wat is nu leuk om te doen we gaan op vrijdag en zaterdag en op zaterdag willen we naar maastricht. Iemand leuke dingen voor de andere dag. Wat is een aarader in de buurt daar.
wandelen op de mijnweg shoppen in het Retail en outletcenter pannekoeken eten in Thorn lunchen op kasteel daelenbroeck
ik vind de kapel onder de linden prachtig om te bezoeken - maarja, dat is wel iets waar je van moet houden. De sluis bij panheel is ook wel mooi om te zien, met het hoge verval. En natuurlijk gewoon rondwandelen in en om Thorn.
Ik persoonlijk vind het outletcenter helemaal niks. Retailpark gaan we wel eens heen als we ons vervelen. Wat wil je precies? Stad, natuur, oude gebouwen.
pannenkoeken eten in thorn zou ik dus niet doen, we waren met een groep van 9 en hebben 4 borden terug gestuurd ivm haren op de pannenkoek en in de sla, om vervolgens weer 2 met haren terug te krijgen En dat werd niet echt netjes opgelost ook. kapel onder de linden is mooi en als je van mummies houd moet de de kerk bezichtigen verder is thorn een prachtig stadje, maar trek geen hakjes oid aan, stevige wandelschoenen is beter.
Haha, hakken lijkt mij sowieso niet zo makkelijk meer lopen, ben deze zwangerschap nog redelijk mobiel maar het worden mijn wandelschoenen, wij zijn lekker met 2 op dat moment, en de zaterdag willen we al gebruiken om te shoppen in maastricht, evt kunnen we het outletcenter op vrijdag ook meepikken, maar we willen eigenlijk ook wel graag wat van de omgeving zien, we houden erg van natuur wandelen is wel aan ons besteed en ook iets intressants in een museum of iets vinden wij leuk om te doen en te zien, dus ik ben heel benieuwd. Het enige waar rekening wat echt niet kan is iets in kleine ruimtes ik ben vreselijk claustrofobisch. Ik ben hele benieuwd we hebben er best zin in even tijd voor onszelf en elkaar! Geldt trouwens ook voor maastricht we gaan er heen om te shoppen maar iets wat we echt moeten zien slaan we natuurlijk niet over, we zijn niet van die mensen die een hele dag doelloos shoppen en het mooie niet willen zien.
Roermond is gewoon al een mooie stad om te bezichtigen, dus zeker niet alleen outlet doen. Verder zijn de maasplassen super mooi qua omgeving. Of wandelen in de meinweg
Idd qua natuur de Meinweg of het Leudal. Prachtig wandelen. Rondvaart over de maas en maasplassen. Centrum Roermond shoppen of een stadswandeling. Terrasje pikken op de Roerkade. Retail en outlet zou ik persoonlijk links laten liggen.....
We gaan maar 1 nachtje dus dag erna door naar maastricht daarnaast heeft mijn moeder mijn fiets nodig om zoontje mee te nemen dus die kunnen niet mee helaas.
In Maastricht, aan de Sint-Pietersberg is het ook heel mooi om te wandelen. En in het stadscentrum kan je ook hele mooie wandelingen doen. Op het vvv-kantoor kunnen ze je vast helpen.