Vraagje: Ik heb nu geen aanvullende verzekering voor de tandarts... Nu heb ik een heel slecht gebit en die wil ik het komende jaar flink onder handen nemen.(erg angstig, lang niet geweest en net 220 euro lichter door kaakchirurg) Je hebt verzekeringen tot 250 euro in een jaar vergoed (75 %) en bijv 100% tot 750 euro..je betaald dan wel zo'n 50 euro in de maand meer premie. Ik zat nu te denken om 1 dezer dagen een controle afspraak te nemen en zo overzicht te hebben qua kosten wat er allemaal moet gebeuren. (voornamelijk gaatjes en misschien een brug) Is dit handig,om afhankelijk van dit een verzekering te kiezen?(en bijv het jaar daarna weer een verzekering lager te gaan als ik netjes op controle blijf gaan?) Ik vind het lastig.
Dat lijkt me heel handig Houd er wel rekening mee dat jouw tandarts een verklaring over de staat van jouw gebit in moet vullen als je een verzekering aanvraagt voor heel veel vergoeding (bij OHRA vanaf 750 euro per jaar). Afhankelijk van wat je arts invult kun je dan geweigerd worden voor die aanvullende verzekering.