Wij hebben deze kinderwagen eind 2010 gekocht. Daarna niet/bijna niet gebruikt. In juni 2011 is onze 2e zoon geboren en hebben we de reiswieg enkele malen gebruikt en nu gebruiken we het buggy gedeelte voor de jongste. Het is echt een geweldige wagen met alles erop en eraan. Alleen moeten we hem helaas verkopen omdat ik vrij snel weer zwanger ben geworden en we nu toch voor een duowagen moeten gaan. Het is een mutsy style combi, 4 wielen waarvan je de voorste kunt vastzetten of op zwenkstand kan zetten. waardoor je de wagen gewoon met 1 hand kan besturen. De wagen is zeer compleet. reiswieg met matrasje en dekentje met lakentje(in de kleur van de wagen) buggyzit warme voetenzak regenhoes parasol mutsy mee rijd plankje adapters voor de reiswieg adapters voor de maxi cosi (0/9 maanden zitje) ruime boodschappenmand onder de wagen. pompje voor de banden Enige nadeel aan de wagen is dat onze oudste stiekem de schaar te pakken heeft gehad en een gaatje in de kap die bij het buggygedeelte hoort. (zie foto) Voor de handigen is dit wellicht zelf te maken en anders is bij mutsy een losse zonnekap te bestellen. (wordt geleverd aan babyzaak bij je in de buurt) je kan het ook laten het is alleen voor het zicht. en zoals bij de meeste wagens is bij de duwstang het rubber wat gescheurd maar dit hebben wij opgelost met wat zwarte tape wat niet opvalt zodat het niet verder scheurt. We hebben de wagen altijd zeer goed onderhouden. en zijn er heel erg zuinig op geweest. (wij waren ook niet blij toen we onze zoon met de kinderschaar zagen.) Op de foto's missen alleen nog de reiswieg, het meerijdplankje en de valbeugel van de buggyzit Bekijk bijlage 227963 Bekijk bijlage 227964
Bekijk bijlage 227965 hier nog de foto van de zonnekap met gaatje. Graag reacties via privebericht dan weet ik zeker dat ik ze gelijk beantwoord.
Voor de mensen die intresse hebben in de wagen. Er zit een gaatje in, maar we hebben zojuist de kap weg gebracht en die wordt geheel gemaakt. Zodat hij straks weer helemaal in orde is. Vind het zelf ook fijner om een geheel knappe wagen te verkopen. Hij staat nog steeds te koop alleen nu helemaal in orde.