tandemvoeden, waar moet je rekening mee houden??

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door mavi derya, 21 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Als alles goed gaat dan wordt in mei mijn 3de kindje geboren de jongste is dan 2.9 jaar en zoals het er nu uit ziet drinkt hij dan nog steeds. Hij drinkt nu nog 2 keer voordat hij gaat slapen 's middags en 's avonds meestal 's nachts ook nog een keer.

Maar hoe kan ik hem erop voorbereiden dat zijn zusje straks ook gaat drinken bij mij zodat hij niet jaloers wordt.
    En zijn er nog meer dingen waar je rekening mee moet houden?

2. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
    Hier een aantal maanden samen gevoed.wat we hier hebben gedaan is uitleggen dat er een baby in mama's buik zat en waneer die geboren was ook borstje ging drinken en dat ze nog niet kon eten zoals zij kan.dit tegen het einde van de zwangerschap. En dat zij natuurlijk ook mocht drinken.
    Het ging eigenlijk verbazingwekkend goed.ze hebben een paar keer samen gedronken maar meestal achter elkaar, dat werkte voor ons beter.in de kraamweek heeft ze soms vaker gedronken dan normaal maar dat is vanzelf bij getrokken. En nu zit ze vaker met haar pop naast me ook te voeden of te kolven.

3. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    *offtopic* Wat ontzettend schattig!

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik kan je ook nog niets meegeven over hoe het straks gaat. Ik heb straks waarschijnlijk ook onze dochter nog aan de borst als de baby komt. Ik leg al wel uit aan onze dochter (morgen 2 jaar) dat de baby straks ook vaak gaat drinken.
    Ik ben nu bezig in het boek adventures in tandemnursing. Ik heb al wel een gesprek met de lk gehad en met de vk en we gaan gewoon kijken hoe het straks gaat, buiten ziekte om heeft dochter wel wat vaste momenten nu maar geen idee hoe dat straks zal gaan als er weer melk is.

Deel Deze Pagina