Bv-'schema' totaal door de war......-zucht-

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Emma2, 4 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hoi allemaal,

    We zijn net terug van ons 1e weekje vakantie samen met Mick. Hebben het lekker rustig aan gedaan, een weekje Veluwe: beetje zwemmen, beetje wandelen etc. Maar vanaf dag 1 wil hij steeds voedingen om de 2 a 3 uur, ook 's nachts en zijn we weer terug bij af heb ik het gevoel. Herkent iemand dit?
    Wat moet ik nu doen: afwachten nu we weer thuis zijn tot hij zijn oude ritme weer oppakt? Of kan ik het een beetje sturen.
    En kan ik dit een volgende keer voorkomen?

    Groetjes, Emma
     
  2. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hij pakt vanzelf weer een ritme hoor. Kan een sprongetje zijn en misschien een beetje van slag door de vakantie.
    Gewoon op verzoek geven.
     
  3. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Thanx Jingels,
    Dan doe ik het kennelijk toch goed. In mijn omgeving wordt telkens gezegd dat hij meer nodig heeft dan mijn bv (omdat hij zo groot is) en ik ben het daar beslist niet mee eens. Ik wil zo lang mogelijk bv geven en ik laat me er niet vanaf praten door vrienden en familie. Eigenlijk sterkt het me om JUIST door te gaan! Bovendien: ik heb echt niet te weinig voeding! Ik heb zelfs nog steeds regelmatig stuwing!

    Ik merkte vandaag al dat hij weer wat langer tussen de voedingen slaapt. Sprongetje zou ook goed kunnen, ik merk dat hij de laatste tijd veel meer kan in vergelijking met daarvoor.

    Groetjes, Emma
     
  4. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    @Emma2: dus jouw kindje zou niet genoeg hebben aan je voeding ? Hoe is hij dan zo groot geworden ? Op jouw voeding toch ?! Dus wat een onzin. Lekker doorvoeden hoor. Ik heb ook regelmatig commentaar/"adviezen" lekker niet naar luisteren.
     
  5. Emma2

    Emma2 Fanatiek lid

    22 jun 2006
    1.305
    0
    0
    Dierenarts, Acupuncturist
    Amsterdam
    Hai Nemo, dankje! Ja, ik werd er in het begin zo ontzettend onzeker door. Je eigen familie die vindt dat je na 3 maanden bv maar eens moet stoppen. het zou zo'n bevrijding zijn voor mij en het zou beter zijn voor Mick. Ik moet er niet aan denken om te stoppen. Het gaat juist supergoed. 10 pond bij de geboorte en nu al 9.5 kilo. Allemaal door mijn voeding! Ik vind het een wonder! Ik voedt overal, zo handig!. Juist op vakantie was dat erg makkelijk. In de auto, kleedhokje van het zwembad etc. :)

    Groetjes, Emma
     
  6. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Sluit me helemaal bij de anderen aan...

    ga gewoon mee met je kind. Wil hij vaker dan zal hij het wel nodig hebben... dat zal zo wel blijven hoor dat er periodes komen en gaan dat hij vaker wil drinken. Ik zat vorige week weer opeens om de 2u ondanks dat hij ook wel eens wat anders krijgt voor erbij sinds hij 6 mnd is.

    Zowiezo op vakantie gaat het vaak allemaal toch wat anders... bv of geen bv. Is gewoon ff wennen ook voor een kind. Maar ook als je gewoon thuis bent kan het gebeuren... lekker laten kletsen dus.
     

Deel Deze Pagina