Tandemvoedsters?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Linda86, 19 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda86

Linda86 VIP lid

Hallo allemaal!!

Zoals het er nu naar uit ziet, zal ik vanaf begin september (of eind augustus) gaan tandemvoeden. Milan drinkt namelijk nog erg graag bij mij en ik geniet er ook nog steeds van, dus ik zie geen reden om daarmee te stoppen.

Ik zie alleen nog helemaal niet voor me hoe ik dat aan moet gaan pakken. Ik heb er al wel wat (echt heel minimaal hoor) over gelezen, maar echt duidelijker wordt het er niet van. Waar ik vooral mee zit is dat ik bang ben dat Milan jaloers wordt als zijn kleine zusje straks eerst mag drinken en hij het "met de restjes moet doen". Verder vraag ik me af of mijn productie straks 2 keer zo groot is als normaal. Lijkt me wel, aangezien er twee kindjes van moeten drinken, maar ik kan me gewoon nog niet voorstellen dat ik ineens zooooveel meer melk heb.

Hmm, nja, waar ik eigenlijk naar op zoek ben zijn ervaringsverhalen en tips van andere tandemvoedsters! Dus kom maar op! :)

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    *Joehoe, wuift even met een zoogkompres* :D

Het gaat heel natuurlijk, en het regelt zich vanzelf, is mijn ervaring. Heb ze soms allebei tegelijk aan de borst,maar dat is echt geen 5x per dag hoor. En soms moet de oudste even wachten, dit gaat prima, en kan ik goed uitleggen.
    Kortom, geen beren op de weg.

Deel Deze Pagina